SLO | EN

Vsebina

Trendi na področju marketinga izdelkov Raziskovalni problemi na področju marketinga izdelkov Digitalizacija izdelkov Trendi na področju storitev in prehajanje v storitveno družbo Upravljanje storitvene izkušnje Digitalizacija storitev Raziskovalni problemi na področju marketinga storitev Trendi na področju blagovnih znamk Oblikovanje in ohranjanje premoženja blagovne znamke Raziskovalni problemi na področju blagovnih znamk

Metode poučevanja in učenja

Klasična predavanja; • Obravnava študijskih primerov

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje • študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju marketinga izdelkov, storitev in blagovnih znamk. Pri delu je sposoben uporabe specifičnih teorij s področja marketinga in raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti). • študent pozna in razume širok nabor metod/tehnik, uporabnih za svoje delo (temelječih na teoriji ali raziskavah s področja marketinga izdelkov, storitev in blagovnih znamk). Kognitivne/Intelektualne veščine • Zna kritično analizirati kompleksna, necelovita (nepopolna) in nasprotujoča si področja znanja ter zna razumljivo pojasniti rezultate kritične analize. • Zna kritično sintetizirati informacije, na način, ki je lahko inovativen in vidi uporabno vrednost znanja ali procesov z vidika predmeta in prakse. • Obvlada znanje s področja izdelkov, storitev in blagovnih znamk, kar mu omogoča kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov in utemeljevanje različnih (alternativnih) pristopov. • Izkazuje samostojnost in izvirnost v reševanju problemov. Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni ter zna sprejemati odločitve v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti ? je neodvisen in samokritičen. ? obvlada komuniciranje z zahtevnimi in zapletenimi informacijami in lahko deluje kot priznan in učinkovit svetovalec na področju marketinga. ? je sposoben nadaljevati s strokovno študijo neodvisno, zna pa tudi na strokoven način uporabiti druge strokovnjake izven svoje discipline. Praktične veščine ? Obvlada delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in/ali posebnih okoliščinah v duhu izvajanja dobre prakse. ? Izkazuje iniciativnost in osebno odgovornost pri izvajanju opravil. ? Obvlada znanje stroke, deluje tekoče (uglajeno), natančno in učinkovito. Zna uporabiti veščine ali razviti nove veščine in/ali postopke za nove okoliščine.

Temeljni literatura in viri

Baker, M.& Hart, S. 2007 (ali novejša). Product Strategy and Management. Prentice Hall Hoffman K.D., Bateson J.E.G., Wood, E.H & Kenyon, A.J. 2009. Services Marketing. Concepts, strategies&Cases. South-western cengage learning. Kapferer, J.N. 2012 (ali novejša). The new stratrategic brand management. Kogan Page. DODATNA: Izbrani izvirni znanstveni članki, ki jih posreduje nosilka.

  • red. prof. dr. ALEKSANDRA PISNIK, univ. dipl. ekon.

  • Ustni izpit: 50
  • Seminarska naloga: 50

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.