SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti spoznajo in osvojijo pojme matematične analize, se naučijo natančnosti izražanja, pisanja in razmišljanja. Cilj: kritično razmišljanje in uporaba teoretičnega znanja v konkretnih primerih in iskanju rešitev problemov ter njihove realizacije na področju logistike.

Vsebina

- Diferencialni račun: odvod funkcije, geometrijski pomen odvoda, pravila za odvajanje, odvodi elementarnih funkcij, diferencial, višji odvodi, Taylorjeva formula, uporaba odvoda (ekstremi, prevoji, optimizacijske naloge). - Nedoločeni integral: definicija, pravila za integriranje, vpeljava nove spremenljivke, delno integriranje, integriranje racionalnih funkcij, primeri. - Določeni integral: definicija določenega integrala, geometrijski pomen in lastnosti, računanje, uporaba in primeri. - Dvojni, trojni integral - Diferencialne enačbe: osnovni pojmi, diferencialne enačbe prvega reda, diferencialne enačbe drugega reda, primeri. - Funkcije več spremenljivk: primeri, parcialni odvodi, Taylorjeva formula, primeri uporabe,

Metode poučevanja in učenja

Predavanja: pri predavanjih študent spozna teoretične vsebine predmeta. Del predavanj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-predavanj (e-predavanja se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju). Vaje: pri vajah študent utrdi teoretično znanje in spozna aplikativne možnosti. Del vaj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-vaj (e-vaje se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju).

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Sposobnost obvladanja standardnih metod in postopkov matematične analize. Sposobnost uporabe pridobljenega teoretičnega znanja v praksi. Avtonomnost v svojem strokovnem delu. Pridobljeno teoretično in aplikativno znanje imajo študenti možnost uporabiti pri znanstveno raziskovalnem delu, pri nadgradnji naravoslovnih vsebin na 2. stopnji oziroma pri zaposlitvi.

Temeljni literatura in viri

E-gradivo predmeta. FOŠNER, Maja. Matematične metode : elektronski učbenik. Celje: Fakulteta za logistiko, 2009. 1 optični disk (CD-ROM). ISBN 978-961-6562-29-4. FOŠNER, Maja, MARCEN, Benjamin. Zbirka nalog iz matematičnih metod 2. Celje; Krško: Univerza v Mariboru, Fakulteta za logistiko, 2012. 133 str., ilustr. ISBN 978-961-6562-52-2. http://fl.uni-mb.si/attachments/zbirka_nalog_MM2_Fosner_Marcen.pdf. Dodatna literatura: Jamnik J.: Matematika, Ljubljana, Društvo matematikov, fizikov in astronomov, Ljubljana, 1990, ISBN. 961-212-034-X, COBISS.SI-ID 43443968. Vidav, I.: Višja matematika I, Ljubljana: Društvo matematikov, fizikov in astronomov Slovenije, 1994 ISBN: 961-212-031-5 COBISS.SI-ID:40515072. Vidav, I.: Višja matematika II, Ljubljana: Društvo matematikov, fizikov in astronomov Slovenije, 1994, COBISS.SI-ID: 146945. Usenik, J.: Matematicne metode v prometu, UL FPP, 1998, ISBN 961-6044-31-1 COBISS.SI-ID: 75814400.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev

Opombe

Opravljene obveznosti e-predavanj in e-vaj so pogoj za pristop k izpitu. Pisni izpit (računski del) 80% Pisni del (teorija) 20%

  • red. prof. dr. MAJA FOŠNER

  • Računski izpit: 80
  • Teoretični izpit: 20
  • E-naloge: 0

  • : 60
  • : 45
  • : 135

  • slovensko, angleško
  • slovensko, angleško