SLO | EN

Cilji in kompetence

Cilj tega predmeta je študentom nuditi osnovna znanja s področja upravljanja s človeškimi viri s posebnim poudarkom na ustvarjanju pogojev za razvoj kadrov, jih seznaniti s procesi razvoja kadrov, izvajanjem selekcije in izbora kadrov , jih seznaniti s področji izobraževalnih modelov na področju logistike, jih seznaniti s pomenom medesebojnih odnosov in načinom komuniciranja v organizaciji ter vzpodbuditi uporabo pridobljenega znanja v praksi.

Vsebina

Pomen upravljanja s človeškimi viri z vidika konkurenčne prednosti in strategija človeških virov. Upravljanje zunanjega in notranjega okolja. Upravljanje s kadri v organizaciji (načrtovanje in izbira, razvoj in usposabljanje, nagrajevanje ter ocenjevanje dela in rezultatov). Psihološka pogodba ter zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih. Kompetence v logistiki. Vodenje sodelavcev. Komuniciranje in odnosi v organizaciji.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja: pri predavanjih študent spozna teoretične vsebine predmeta. Del predavanj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-predavanj (e-predavanja se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju). Vaje: pri vajah študent utrdi teoretično znanje in spozna aplikativne možnosti. Del vaj se izvaja na klasični način v predavalnici, del pa v obliki e-vaj (e-vaje se lahko izvajajo na videokonferenčni način ali s pomočjo posebej v ta namen didaktično pripravljenih e-gradiv v virtualnem elektronskem učnem okolju).

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Predvideni študijski rezultati študenta se kažejo v: poznavanju in razumevanju pomena človeških virov v logistiki in oskrbovalnih verigah, razumevanju pomena upravljanja s kadri (načrtovanje in izbira, razvoj in usposabljanje, motiviranje, nagrajevanje ter ocenjevanje dela in rezultatov), razumevanju pojma kompetenc v logistiki in oskrbovalnih verigah, razumevanju pomena vodenja in komuniciranja v organizaciji.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi: poznavanje razvoja in razumevanje pomena upravljanja s človeškimi viri, razumevanje pomena ustreznega izbora kadrov, sposobnost za reševanje konkretnih strokovnih problemov s področja specifičnih metod, pridobivanja in selekcije kadrov ter s področja razvoja, usposabljanja, napredovanja in karier zaposlenih, celovito obvladovanje specifičnega znanja s področja upravljanja s človeškimi viri, planiranja, izbora in metod selekcije kadrov, določanja zahtevnosti dela in vedenjskih dimenzij ter kompetenc kandidata, celovito obvladovanje specifičnega znanja s področja upravljanja s človeškimi viri, usposabljanja, napredovanja in razvoja karier v organizaciji, sposobnost iskanja novih informacij s področja vedenjskih ved v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir, razvoj veščin in spretnosti v uporabi znanja na posameznem strokovnem področju, kar bo študent razvijal v okviru seminarskih vaj in seminarjev pri predmetu, razumevanje in uporaba kritične analize in razvoja teorij ter njihova uporaba v reševanju konkretnih strokovnih problemov.

Temeljni literatura in viri

1. E- gradivo predmeta. 2. Gorenak, I. Upravljanje s človeškimi viri. E-gradivo. Celje: Fakulteta za logistiko. 3. Merkač Skok, M. (2005). Osnove managementa zaposlenih. Koper: Fakulteta za management. 4. Mihalič, R. (2006). Management človeškega kapitala. Škofja Loka: Mihalič in Partner. 5. Mihalič, R. (2007). Uporabimo psihološko pogodbo zaposlenih. Škofja Loka: Mihalič in Partner. 6. Mihalič, R. (2007). Povečajmo zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih. Škofja Loka: Mihalič in Partner. 7. Svetlik, I., Zupan, N., Stanojević, M., Možina, S., Kohont, A. & Kaše, R. (2009). Menedžment človeških virov. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede. 8. Bohlander, G., Snell, S. (2004). Managing Human Resources,13 edition. USA: Thomson South-Western 9. Dodatna literatura: Izbrani članki.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev

Opombe

• Opravljene obveznosti e-predavanj in e-vaj so pogoj za pristop k izpitu. • Pisni izpit.70% • Domače naloge.10% • Seminarska naloga.20%

  • izr. prof. dr. SONJA MLAKER KAČ

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 20
  • Domače naloge: 10
  • E-naloge: 0

  • : 45
  • : 45
  • : 90

  • slovensko, angleško
  • slovensko, angleško