SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni namen predmeta je seznaniti študente z osnovami marketinga med organizacijami. Študenti bodo pridobili ključne teoretične, metodološke in praktične osnove marketinga na medorganizacijskih trgih. S preučevanjem navedenih področij bodo študentje pridobili potrebna znanja za nadaljnje individualno izobraževanje in usposabljanje na področju marketinga med organizacijami.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študent: • Ima poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju marketinga na medorganizacijskih trgih in med sorodnimi področji. Pri delu je sposoben uporabe specifičnih teorij (komuniciranja, vedenja,) in raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti). • Se zaveda etičnih dilem in obvlada proaktivni pristop v iskanju rešitev teh dilem v sodelovanju z drugimi. • Pozna in razume širok nabor metod/tehnik uporabnih za svoje delo (študija primera). Kognitivne/Intelektualne veščine Študent: • Zna kritično analizirati kompleksna, necelovita (nepopolna) in nasprotujoča si področja znanja ter zna razumljivo pojasniti rezultate kritične analize. • Zna kritično sintetizirati informacije, na način, ki je lahko inovativen in vidi uporabno vrednost znanja ali procesov z vidika (predmeta/discipline) in prakse. • Obvlada znanje (marketinga med organizacijami), kar mu omogoča kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov in utemeljevanje različnih (alternativnih) pristopov. • Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni ter zna sprejemati odločitve v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah na področju marketinga med organizacijami.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študent: • Obvlada delo s skupino kot vodja ali kot član. Zna pojasniti naloga in ustrezno uporabiti zmožnosti članov skupine. Obvlada pogajanje in konflikte z ustrezno mero samozavesti. • Obvlada uporabo celotne palete učnih pripomočkov. • Obvlada izvajanje nalog na področju raziskovanja ob minimalnem usmerjanju. • Obvlada samostojno učenje, potrebno za nadaljevanje strokovnega razvoja. Zna uporabiti strokovno znanje drugih, kjer je to smiselno in potrebno Praktične veščine Študent: • Obvlada delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in/ali posebnih okoliščinah v duhu izvajanja dobre prakse. • Izkazuje iniciativnost in osebno odgovornost pri izvajanju opravil. • Obvlada znanje stroke, deluje tekoče (uglajeno), natančno in učinkovito. Zna uporabiti veščine ali razviti nove veščine in/ali procedure za nove okoliščine.

Temeljni literatura in viri

1. Zavrsnik, B. Jerman, D.(2015) The model of marketing communications in business-to-business markets : marketing communications effectiveness. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing. 2. Jerman, D., Završnik, B. (2018).Management marketinškega komuniciranja na medorganizacijskih trgih. Ljubljana: IBS, Mednarodna poslovna šola Ljubljana. 3. Hutt, M.D. Speh.T.W., (2004): Business Marketing Management :A Strategic View of Industrial and Organizational Markets, 8e. Thomson South-Western. 4. Vitale R.P.,Giglierano.J. (2002): Business to Business Marketing:Analysis and Practice in a Dynamic Environment. Thomson South-Western

  • red. prof. dr. BRUNO ZAVRŠNIK, univ. dipl. ekon.

  • Seminarska naloga: 50
  • Ustni izpit: 50

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.