SLO | EN

Cilji in kompetence

• Seznaniti študente o sodobnih teorijah marketinga povezav in odnosu med klasičnim in povezovalnim marketinškim pristopom. • Razložiti študentom povezanost med konceptom marketinga povezav in menedžmentom odnosov s strankami (CRM). • Pojasniti ključne teoretične, metodološke in praktične pristope pri reševanju zahtevnih marketinških raziskovalnih problemov s področja marketinga povezav. Prenesljive ključne spretnosti in kompetence: • Zmožnost uporabe znanja v praksi in pri reševanju zahtevnih znanstvenih problemov. • Zmožnost generiranja novih idej. • Zmožnost analize in sinteze. • Sposobnost delovanja v interdisciplinarni skupini.

Vsebina

Temeljna teoretična izhodišča pri preučevanju marketinga povezav 2. Značilnosti povezovalnega odnosa 3. Pomembnost procesa zadrževanja strank 4. Lojalnost strank in njihova vključenost v proces menjave 5. Menedžment odnosov s strankami 6. Elektronski povezovalni odnosi 7. Zunanji povezovalni odnosi 8. Odnosi z dobavitelji 9. Notranji povezovalni odnosi 10. Menedžment povezav 11. Prihodnost marketinga povezav

Metode poučevanja in učenja

? Klasična predavanja; ? Obravnava študijskih primerov; ? Aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje • Raven znanja:študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju marketinga povezav in med sorodnimi področji. Pri delu je sposoben uporabe specifičnih teorij s področja marketinga povezav in raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti). • Raven metodološkega znanja na ravni predmeta: pozna in razume širok nabor metod/tehnik, uporabnih za svoje delo (temelječih na teoriji ali raziskavah s področja marketinga povezav). Kognitivne/intelektualne veščine • Analiza: študent zna kritično analizirati kompleksna, necelovita (nepopolna) in nasprotujoča si področja znanja; • Sinteza: zna sintetizirati nove pristope na način, ki prispeva k razvoju metodologije ali razumevanja področja marketinga povezav; • Vrednotenje: ima znanje za konceptualno razumevanje in kritične sposobnosti, ki mu omogočajo neodvisno vrednotenje raziskave in metodologij; zna tudi argumentirati alternativne pristope; • Uporaba: izkazuje izvirnost in samostojnost v reševanju problemov, je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni in podobnih ravneh. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti • Raven dela v skupini: obvlada delo s skupino kot vodja ali kot član. • Raven uporabe učnih pripomočkov: obvlada uporabo celotne palete učnih pripomočkov. • Raven samovrednotenja: zna ovrednotiti svoje delovanje in delovanje drugih s ciljem izboljšanja delovanja. • Raven menedžmenta informacij: Obvlada inovativne raziskovalne naloge kompetentno in samostojno. • Raven avtonomnosti: je neodvisen in samokritičen. • Raven komuniciranja: obvlada komuniciranje z zahtevnimi in zapletenimi informacijami jasno in uspešno z drugimi specialisti na področju marketinga povezav; lahko deluje kot priznan in učinkovit svetovalec na omenjenem področju. • Reševanje problemov: je sposoben nadaljevati s strokovno študijo neodvisno, zna pa tudi na strokoven način uporabiti druge strokovnjake izven svoje discipline. Praktične veščine • Raven uporabe veščin: obvlada delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in posebnih okoliščinah, ki so pomembni za znanje. Ima pregled nad sestavinami, ki oblikujejo dobro prakso na tem področju. • Raven samostojnosti v uporabi veščin: zna delovati z vsemi svojimi profesionalnimi sposobnostmi sam ter v odnosu do drugih, z odgovornostjo in samostojnostjo ter samoiniciativno v sestavljenih in nepredvidljivih situacijah; • Raven samostojnosti v uporabi specifičnih tehnik: obvlada znanje stroke, deluje tekoče, natančno in učinkovito; zna uporabiti veščine ali razviti nove veščine in / ali procesdure za nove okoliščine.

Temeljni literatura in viri

Obvezna literatura: 1. Godson, M. (2009). Relationship Marketing. Oxford: University Press. 2. Maclaran, P., Saren, M., Stern, B., Tadajewski, M. (2010). The SAGE Handbook of Marketing Theory. London: SAGE Publications Ltd. Poglavja: 14, 20, 23 in 27. Dodatna literatura: 3. Buttle, F. (2010). Customer Relationship Management. 2nd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann. 4. Hollensen, S. (2010). Marketing Management: A Relational Approach. 2nd ed. Harlow: Pearson Education Ltd. 5. Članki po naboru, ki jih določi nosilec predmeta

  • doc. dr. MATJAŽ IRŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Seminarska naloga: 60
  • Pisni izpit: 40

  • : 8
  • : 172

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE - 2.