SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti razumejo vsebino in metodologijo projektiranja organizacije. Usposobljeni so za snovanje projektiranja organizacije v podjetniški praksi.

Vsebina

- Spoznavanje sodobne vede o projektiranju organizacije - Evropske in slovenske izkušnje s projektiranjem organizacije - Koncept analize izhodišč za projektiranje organizacije - Kriteriji projektiranja organizacije - Organizacijski koncepti in projektiranje organizacije - Organizacijski modeli in projektiranje organizacije - Kritična analiza učinkov projektiranja organizacij in konkurenčnost poslovanja

Metode poučevanja in učenja

- Predavanja - Vodenje vaj (praktični primeri in ponazoritve s področja) - Obravnava študijskih primerov - Individualne konzultacije s profesorjem - Aktivno individualno in skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov projektiranja organizacije (PILO 1a). 2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje projektiranja organizacije. Zmore uporabljati različne organizacijske teorije za snovanje organizacijskih modelov. (PILO 2a). 3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi organizacijskih modelov (PILO 3a). 4. Študent zmore pojasniti konkretne organizacijske rešitve (PILO 3b). 5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju organizacijskih modelov (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanju organizacijskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent zmore presojati organizacijske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov projektiranja organizacije (PILO 1a). 2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje projektiranja organizacije. Zmore uporabljati različne organizacijske teorije za snovanje organizacijskih modelov. (PILO 2a). 3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi organizacijskih modelov (PILO 3a). 4. Študent zmore pojasniti konkretne organizacijske rešitve (PILO 3b). 5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju organizacijskih modelov (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanju organizacijskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent zmore presojati organizacijske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

Temeljna: - Stanford, N. (2018): Organization Design, The Practioner's Guide. Routledge. (Third edition), New York, USA. Dopolnilna: - Finerty, S., Z. (2019): Cross-functional Influence: Getting Things Done Accros the Organization. Two Harbors Press, Mineapolis, USA. - Anderson, D. (2018): Organizational Design, Creating Strategic and Agile Organization. (Selected Chapter: Today's Focus on Agility is a Design Issue), University of Denver, USA. - Bree, J. (2021): Organization Design, Frameworks, Principles and Approaches. (Selected Chapter: What Do New Ways of Organizing Look Like?), Palgrave MacMIllan, Cham, CH.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev

  • red. prof. dr. DUŠKO URŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Raziskovalna naloga: 40
  • Pisni izpit: 30
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 30

  • : 30
  • : 15
  • : 255

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT MARKETINGA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MODUL A: MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MODUL B: MANAGEMENT ČLOVEŠKIH VIROV) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT) - 2.