Cilji in kompetence
Študenti so sposobni razlikovati in analizirati modeloe e-poslovanja. Znajo uporabiti primerne informacijske rešitve za e-poslovanje.
Vsebina
Predmet tvorijo naslednje teme: modeli IS medpodjetniškega elektronskega poslovanja (B2B, B2C, B2G …), računalniške rešitve modelov e-poslovanja, povezovanje rešitev elektronskega poslovanja in ERP rešitev, proces izbire in uvedbe različnih modelov e-poslovanja v organizacijo, paradigma in modeli portalov, paradigma in modeli spletnih mest, metode razvijanja spletnih rešitev, tehnologije informacijskih rešitev elektronskega poslovanja, programska oprema (HTML, XML ..), metode razvijanja informacijskih sistemov elektronskega poslovanja, varnost na področju IS e-poslovanja, trendi na področju informacijskih sistemov elektronskega poslovanja.
Funkcionalnosti in praktične uporabe rešitve Salesforce oz. sorodne CRM rešitve
Metode poučevanja in učenja
- predavanja
- vodene vaje v računalniški učilnici
- analiza primerov
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študenti pri tem predmetu:
1. Ponovijo koncepte e-poslovanja in tehnologije e-poslovanja
2. Sistematično nadgradijo znanje modelov e-poslovanja na področju organizacija– posameznik in organizacija-organizacija (PILO 2a, PILO 3b)
3. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri pripravi spletnih mest (PILO 2a, PILO 3a)
4. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uporabi CRM rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
5. So sposobni izbrati pripomočke digitalnega marketinga za različne namene (PILO 2a, PILO 3a)
6. Pridobijo praktične izkušnje za uporabo pripomočkov in rešitev e-poslovanja (PILO 3b, PILO 3c)
7. Se zavedajo etičnih in trajnostnih vidikov na področju e-poslovanja (PILO 4a, PILO 4c)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Študenti pri tem predmetu:
1. Ponovijo koncepte e-poslovanja in tehnologije e-poslovanja
2. Sistematično nadgradijo znanje modelov e-poslovanja na področju organizacija– posameznik in organizacija-organizacija (PILO 2a, PILO 3b)
3. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri pripravi spletnih mest (PILO 2a, PILO 3a)
4. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uporabi CRM rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
5. So sposobni izbrati pripomočke digitalnega marketinga za različne namene (PILO 2a, PILO 3a)
6. Pridobijo praktične izkušnje za uporabo pripomočkov in rešitev e-poslovanja (PILO 3b, PILO 3c)
7. Se zavedajo etičnih in trajnostnih vidikov na področju e-poslovanja (PILO 4a, PILO 4c)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Temeljni literatura in viri
Stokes, R.; Quirk, M.: eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world. Quirk Education Pty (Ltd)., 2013 (e-book).
Carrel, J.: Search Engine Optimisation (free e-book). Bookboon.com, 2012.
Bobek, S., Sternad Zabukovšek, S., Deželak, Z. (2021). Strateški vidiki managementa e-poslovanja – učno gradivo. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Teoretični izpit
Praktični izpit
Sprotna naloga/projekt
Teoretični izpit - pisni izpit z vsaj enim vprašanjem iz vsakega sklopa v okviru predmeta.
Praktični izpit - praktični izpit z vsaj eno nalogo
iz vsakega sklopa računalniškega pripomočka/rešitve, ki je vključena v predmet.
Sprotna naloga/projekt - sprotna naloga z vsaj eno zadolžitvijo iz vsakega sklopa predmeta.