SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni namen predmeta je usposobiti študente za učinkovito, kritično in etično komuniciranje v poslovnem okolju, za motiviranja zaposlenih v poslovnem okolju in reševanje konfliktov v poslovnem okolju.

Vsebina

1 Komuniciranje 1.1 Osnove komuniciranja 1.2 Iterpersonalno in intrapersonalno komuniciranje 2 Motiviranje 2.1 Modeli motivacije 2.2 Motivacija v delovnem ookolju 3 Konflikti 3.1 Konflikti v delovnem okolu 3.2 Vrste in ravni konfliktov 3.3 Nastajanje konfliktov

Metode poučevanja in učenja

Pisni izpit ali 3 vmesni testi Video seminarska naloga Pisni izpit - pisni izpit ali trije vmesni testi, ki pokrivajo vsa glavna tematska področja. Študent mora doseči minimalno 56 % točk na treh testih skupaj. Video seminarska naloga - sistematična analize znanstvene literature (5 člankov) in načrt raziskave

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

1. Po opravljenih obveznostih bo imel študent poglobljeno razumevanje komuniciranja, motivacije in konfliktov (PILO 2a). 2. Študent bo razumel medsebojno povezanost in soodvisnost med komunikacijo, motivacijo in konflikti (PILO 2a). 3. Študent bo sposoben v poslovnem okolju samostojno ali v skupini načrtovati procese komuniciranja in motiviranja skladno s poslovno etiko (PILO 2a, PILO 4c). 4. Študent bo znal poiskati ustrezne rešitve pri težavah na področju komuniciranja in motiviranja ter reševanja konfliktov (PILO 2a, PILO 3c). 5. Študent bo razumel zvezo med komuniciranjem, motiviranjem in konflikti skladno z uveljavljenimi teorijami (PILO 2a, PILO 4c) 6. Študent bo znal etično presoditi trenutno situacijo in najti ustrezne alternativne rešitve ter izbrati najustreznejšo v danih okoliščinah (PILO 3c, PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

1. Po opravljenih obveznostih bo imel študent poglobljeno razumevanje komuniciranja, motivacije in konfliktov (PILO 2a). 2. Študent bo razumel medsebojno povezanost in soodvisnost med komunikacijo, motivacijo in konflikti (PILO 2a). 3. Študent bo sposoben v poslovnem okolju samostojno ali v skupini načrtovati procese komuniciranja in motiviranja skladno s poslovno etiko (PILO 2a, PILO 4c). 4. Študent bo znal poiskati ustrezne rešitve pri težavah na področju komuniciranja in motiviranja ter reševanja konfliktov (PILO 2a, PILO 3c). 5. Študent bo razumel zvezo med komuniciranjem, motiviranjem in konflikti skladno z uveljavljenimi teorijami (PILO 2a, PILO 4c) 6. Študent bo znal etično presoditi trenutno situacijo in najti ustrezne alternativne rešitve ter izbrati najustreznejšo v danih okoliščinah (PILO 3c, PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura 1. Mullins, L.J. (2023). Management and Organizational Behaviour. Pearson Eduction limited. Dodatna literatura 1. Arnold J., Randall R. (2010). Work Psychology. Pearson Education Limited. 2. Berlogar, J. (1999). Organizacijsko komuniciranje – od konfliktov do skupnega pomena. Gospodarski vestnik, Ljubljana. 3. Blundell, R., Ippolito K. (2008). Effective organisational Communication. Pearson Education Limited. 4. Greenberg, J. (2011). Behavior in Organizations. Pearson Education Limited. 5. Grubiša, N. (2001). Motivacija: kako organizirati poslovanje in motivirati zaposlene. Marbona: Ljubljana. 6. Mumel, D. (2012). Komuniciranje v poslovnem okolju. Maribor: De Vesta. 7. Shapiro, D. 1996. Konflikt in komunikacije. Ljubljana: Zavod za odprto družbo.

  • red. prof. dr. DAMIJAN MUMEL, univ. dipl. psih.

  • Pisni izpit ali kolokvij: 60
  • Seminarska naloga: 40

  • : 15
  • : 15
  • : 150

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT MARKETINGA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MODUL A: MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT) - 1.