Cilji in kompetence
Študenti razumejo vsebino in metodologijo managemetskih konceptov v praksi. Usposobljeni so za snovanje managementskih konceptov v podjetniški praksi.
Vsebina
- Zakaj so managementski koncepti pomembni
- Raziskovalni pristop k analizi vsebine znanih managementsjih konceptov
- Koncept zasnove lastnega (študentovega) managementskega koncepta s poudarkom na praktični uporabnosti
- Zasnova managementskega modela za prakso
- Evropske in slovenske izkušnje z uvajanjem managementskih konceptov v prakso
- Kritična analiza učinkov managementskih konceptov v praksi
Metode poučevanja in učenja
- Predavanja
- Vodenje vaj (praktični primeri in ponazoritve s področja)
- Obravnava študijskih primerov
- Individualne konzultacije s profesorjem
- Aktivno individualno in skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov managementskih konceptov (PILO 1a).
2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje managementskih konceptov. Zmore uporabljati različne managemetske teorije za snovanje managementskih modelov. (PILO 2a).
3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi managementskih modelov (PILO 3a).
4. Študent zmore pojasniti konkretne managementske rešitve (PILO 3b).
5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju managementskih modelov (PILO 3c).
6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanjumanageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a).
7. Študent zmore presojati managementske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov managementskih konceptov (PILO 1a).
2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje managementskih konceptov. Zmore uporabljati različne managemetske teorije za snovanje managementskih modelov. (PILO 2a).
3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi managementskih modelov (PILO 3a).
4. Študent zmore pojasniti konkretne managementske rešitve (PILO 3b).
5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju managementskih modelov (PILO 3c).
6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanjumanageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a).
7. Študent zmore presojati managementske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Temeljni literatura in viri
Temeljna
- Wirtz, B.W. (2020): Business Model Management. Springer, Cham, CH.
Dopolnilna:
- Iroegbu, C. (2023): Innovative Business Models: Adapting to Disruption and Creating Value. Independetly Published Chidiebere Iroegbu.
- Grant, S.F., Granell, C.J. (2022): Essential Management Models. Tried and Tested Business Frameworks for Strategy, Customers and Growth. Routlege, London, UK. (Selected Chapters: 3. Analysis Company, 5. Analysis Context, 6. Analysis Competitors and Complementrs.)
- Bock, A., George, G. (2018): The Business Model Book: Design, Build and Adapt Business Ideas that Thrives. (Selected Chapters: Part 2: The Business model elements – RTVN framework, Part 4: Business model innovation). Pearson Education Limited, Harlowe, UK.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Ni pogojev
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Aktivno delo na predavanjih in vajah
Individualna izvedba raziskave ter pisno in ustno poročanje o tem
Pisni izpit
Aktivno delo na predavanjih in vajah - izvedba in predstavitev samostojne empirične naloge
Individualna izvedba raziskave ter pisno in ustno poročanje o tem - samostojno napisana seminarska naloga z ustnim zagovorom
Pisni izpit - pisni izpit z vprašanji za preverjanje teoretičnega znanja s področja