SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti razumejo vsebino in metodologijo managemetskih konceptov v praksi. Usposobljeni so za snovanje managementskih konceptov v podjetniški praksi.

Vsebina

- Zakaj so managementski koncepti pomembni - Raziskovalni pristop k analizi vsebine znanih managementsjih konceptov - Koncept zasnove lastnega (študentovega) managementskega koncepta s poudarkom na praktični uporabnosti - Zasnova managementskega modela za prakso - Evropske in slovenske izkušnje z uvajanjem managementskih konceptov v prakso - Kritična analiza učinkov managementskih konceptov v praksi

Metode poučevanja in učenja

- Predavanja - Vodenje vaj (praktični primeri in ponazoritve s področja) - Obravnava študijskih primerov - Individualne konzultacije s profesorjem - Aktivno individualno in skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov managementskih konceptov (PILO 1a). 2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje managementskih konceptov. Zmore uporabljati različne managemetske teorije za snovanje managementskih modelov. (PILO 2a). 3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi managementskih modelov (PILO 3a). 4. Študent zmore pojasniti konkretne managementske rešitve (PILO 3b). 5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju managementskih modelov (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanjumanageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent zmore presojati managementske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

1. Študent pozna in razume širok nabor metod, tehnik in modelov managementskih konceptov (PILO 1a). 2. Študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje managementskih konceptov. Zmore uporabljati različne managemetske teorije za snovanje managementskih modelov. (PILO 2a). 3. Študent zmore reševati različne problemske situacije, povezane s posebnostmi managementskih modelov (PILO 3a). 4. Študent zmore pojasniti konkretne managementske rešitve (PILO 3b). 5. Študent zmore zagotavljati timsko delo pri snovanju managementskih modelov (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanjumanageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent zmore presojati managementske rešitve z vidika etične in strokovne perspektive (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

Temeljna - Wirtz, B.W. (2020): Business Model Management. Springer, Cham, CH. Dopolnilna: - Iroegbu, C. (2023): Innovative Business Models: Adapting to Disruption and Creating Value. Independetly Published Chidiebere Iroegbu. - Grant, S.F., Granell, C.J. (2022): Essential Management Models. Tried and Tested Business Frameworks for Strategy, Customers and Growth. Routlege, London, UK. (Selected Chapters: 3. Analysis Company, 5. Analysis Context, 6. Analysis Competitors and Complementrs.) - Bock, A., George, G. (2018): The Business Model Book: Design, Build and Adapt Business Ideas that Thrives. (Selected Chapters: Part 2: The Business model elements – RTVN framework, Part 4: Business model innovation). Pearson Education Limited, Harlowe, UK.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev

  • red. prof. dr. DUŠKO URŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Raziskovalna naloga: 40
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 30
  • Pisni izpit: 30

  • : 30
  • : 15
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT MARKETINGA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT) - 1.