SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni namen predmeta je seznaniti študente z osnovami marketinga v trgovini, jim predstaviti teoretične, metodološke in praktične osnove iz področja marketinga v trgovini. S proučevanjem marketinga v trgovini, trgovskih posrednikov in različnimi oblikami prodajaln bodo študentje pridobili potrebna znanja za nadaljnje samostojno delo in usposabljanje na področju marketinga v trgovini na drobno in debelo.

Vsebina

1. Opredelitev tržnih posrednikov 2. Različni tokovi na tržni poti 3. Oblike trgovine na drobno s prodajalnami 4. Marketinške odločitve trgovine na drobno 5. Trgovina na drobno brez prodajaln 6. Spletna trgovina na drobno 7. Nove oblike trgovine na drobno 8. Pametne prodajalne prihodnosti 9. Trgovina na debelo 10. Oblike trgovine na debelo 11. Trendi v trgovini na debelo

Metode poučevanja in učenja

• Klasična predavanja; • interaktivna predavanja; • aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Študent pri tem predmetu: 1. Pridobi poglobljeno in sistematično znanje na področju marketinga v trgovini in se usposobi za nadaljnje proučevanje na področju marketinga v trgovini. Pri delu je sposoben preučevanja raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti) (PILO1a, PILO 2a). 2.Pridobi sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinga v trgovini v literaturi in praksi (PILO 2a). 3.Obvlada samostojno učenje, potrebno za nadaljevanje strokovnega razvoja na področju marketinga v trgovini še posebej na področju obvladovanja tržnih tokov (PILO 2c, PILO 2a). 4. Izkazuje samostojnost in izvirnost v reševanju problemov med poslovnimi partnerji v oskrbnih verigah. Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni ter zna sprejemati odločitve v kompleksnih in nepredvidljivih mednarodnih tržnih tokovih (PILO 3b). 5. Razvije spretnosti za delo s skupino in zna pojasniti naloge ter ustrezno uporabiti sposobnosti drugih članov skupine. Pridobi sposobnost uporabe informacijske in digitalne tehnologije (PILO 3c, PILO 3a). 6. Se zaveda širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju marketinga v trgovini (PILO 4a). 7. Zna uporabiti in razviti nove veščine in pristope za obvladovanje zapletenih mednarodnih trgovinskih tokov (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Študent pri tem predmetu: 1. Pridobi poglobljeno in sistematično znanje na področju marketinga v trgovini in se usposobi za nadaljnje proučevanje na področju marketinga v trgovini. Pri delu je sposoben preučevanja raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti) (PILO1a, PILO 2a). 2.Pridobi sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinga v trgovini v literaturi in praksi (PILO 2a). 3.Obvlada samostojno učenje, potrebno za nadaljevanje strokovnega razvoja na področju marketinga v trgovini še posebej na področju obvladovanja tržnih tokov (PILO 2c, PILO 2a). 4. Izkazuje samostojnost in izvirnost v reševanju problemov med poslovnimi partnerji v oskrbnih verigah. Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni ter zna sprejemati odločitve v kompleksnih in nepredvidljivih mednarodnih tržnih tokovih (PILO 3b). 5. Razvije spretnosti za delo s skupino in zna pojasniti naloge ter ustrezno uporabiti sposobnosti drugih članov skupine. Pridobi sposobnost uporabe informacijske in digitalne tehnologije (PILO 3c, PILO 3a). 6. Se zaveda širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju marketinga v trgovini (PILO 4a). 7. Zna uporabiti in razviti nove veščine in pristope za obvladovanje zapletenih mednarodnih trgovinskih tokov (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

1. Završnik, B. (2024): Marketing v trgovini. Maribor. (v pripravi) Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): 1. Levy,M. Weitz,B.A. 2011. Retailing Management, 7/e. McGraw-Hill Higher Education. 2. Miller. D. 2011.Retail marketing: A Branding and Innovation Approach. Tilde University Press. 3. Berman, B., Evans, R.J. (2013): Retail Management: A Strategic Approach (12th Edition, International Edition). Pearson.

  • red. prof. dr. BRUNO ZAVRŠNIK, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 100

  • : 30
  • : 15
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MODUL A: MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MODUL B: MANAGEMENT ČLOVEŠKIH VIROV) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO IN INOVIRANJE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 1.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (STRATEŠKI IN PROJEKTNI MANAGEMENT) - 1.