Cilji in kompetence
Študenti so sposobni razlikovati in analizirati funkcionalnosti poslovnih informacijskih rešitev. Znajo uporabiti primerne metode za uvajanje poslovnih informacijskih rešitev.
Vsebina
Predmet tvorijo naslednje teme: modeli vplivov informacijskih sistemov na poslovno uspešnost (strateški informacijski sistemi), informacijska prenova poslovnih procesov, metode informacijskega prenavljanja informacijskih procesov, modeli poslovnih informacijskih rešitev domačih in tujih ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev, proces izbire rešitve, metode uvajanja rešitev v podjetje, vzdrževanje in aktivnosti po uvedbi, razvojni trendi poslovnih informacijskih rešitev. Seminar funkcionalnosti in praktične uporabe pripomočka SureStep.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja, analiza primerov, diskusija, projekt
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študenti pri tem predmetu:
1. Ponovijo koncepte poslovnih informacijskih sistemov in njihovega uvajanja v organizacije
2. Sistematično nadgradijo znanje celovitih informacijskih rešitev (ERP rešitev) (PILO 2a, PILO 3b)
3. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uvajanju celovitih informacijskih rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
4. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uporabi drugih poslovnih informacijskih rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
5. So sposobni izbrati ERP in CRM rešitve za različne namene (PILO 2a, PILO 3a)
6. Pridobijo praktične izkušnje za uporabo ERP rešitev (PILO 3b, PILO 3c)
7. Se zavedajo etičnih in trajnostnih vidikov na področju uvajanja in uporabe poslovnih informacijskih rešitev (PILO 4a, PILO 4c)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Študenti pri tem predmetu:
1. Ponovijo koncepte poslovnih informacijskih sistemov in njihovega uvajanja v organizacije
2. Sistematično nadgradijo znanje celovitih informacijskih rešitev (ERP rešitev) (PILO 2a, PILO 3b)
3. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uvajanju celovitih informacijskih rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
4. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje pri uporabi drugih poslovnih informacijskih rešitev (PILO 2a, PILO 3a)
5. So sposobni izbrati ERP in CRM rešitve za različne namene (PILO 2a, PILO 3a)
6. Pridobijo praktične izkušnje za uporabo ERP rešitev (PILO 3b, PILO 3c)
7. Se zavedajo etičnih in trajnostnih vidikov na področju uvajanja in uporabe poslovnih informacijskih rešitev (PILO 4a, PILO 4c)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Temeljni literatura in viri
Sternad Zabukovšek, S., Bobek, S., Deželak, Z. (2021). Poslovne informacijske rešitve – učno gradivo. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta.
Sternad Zabukovšek, S., Tominc, P., Štrukelj, T., Bobek, S. (2021). Digitalna transformacija in poslovne informacijske rešitve. Harlow: Pearson Education.
Sternad Zabukovšek, S., Tominc, P., Štrukelj, T., Bobek, S. (2021). Management zrelosti digitalne transformacije in poslovnih informacijskih rešitev. Harlow: Pearson Education.
Bobek, S., Deželak, Z., Šišovska Klančnik, I., Zabukovšek, U., Sternad Zabukovšek, S. (2023). Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetij. Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Sternad Zabukovšek, S., Bobek, S. (2023). Sprejemanje poslovnih informacijskih rešitev in digitalna transformacija v podjetjih. Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Teoretični izpit
Praktični izpit
Sprotna naloga/projekt
Teoretični izpit - pisni izpit z vsaj enim vprašanjem iz vsakega sklopa v okviru predmeta
Praktični izpit - praktični izpit z vsaj eno nalogo iz vsakega sklopa računalniškega pripomočka/rešitve, ki je vključena v predmet
Sprotna naloga/projekt - sprotna naloga z vsaj eno zadolžitvijo iz vsakega sklopa predmeta