SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Poznajo proces raziskovanja v marketingu. 2. Razumejo možnosti uporabe kvantitativnih in kvalitativnih metod raziskovanja v marketingu. 3. Znajo uporabiti kvantitativne in kvalitativne metode raziskovanja v marketingu. 4. Se naučijo enostavnih analitičnih tehnik za analizo marketinških podatkov.

Vsebina

1. Uvod v marketinško raziskovanje 2. Proces marketinškega raziskovanja 3. Načrt marketinške raziskave in vrste podatkov 4. Vzorčenje 5. Strukturirano spraševanje, vprašalniki in koncepti merjenja 6. Opazovanje 7. Nestrukturirano spraševanje 8. Eksperiment 9. Panelna raziskava 10. Analiza podatkov

Metode poučevanja in učenja

- klasična predavanja; - obravnava študijskih primerov; - aktivno skupinsko delo, - delo z računalniškim programom

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje Študenti: 1. Znajo opisati proces raziskovanja v marketingu. 2. Se naučijo pripraviti načrt marketinške raziskave. 3. Znajo razlikovati med različnimi metodami raziskovanja v marketingu. 4. Se naučijo poiskati ustrezne vire informacij. 5. Znajo izvesti raziskavo v marketingu z uporabo strukturiranih in nestrukturiranih metod marketinškega raziskovanja.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo sposobnost postavljanja merljivih marketinških raziskovalnih vprašanj in razvoja metod 2. Pridobijo veščino na področju vrednotenja in analize marketinških podatkov Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 2. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah. 3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito poslovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju reševanja problemov. 2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): 1. Iršič, M., & Milfelner, B. (2025). Raziskave v marketingu (1st ed.). Maribor: Univerza v Mariboru Univerzitetna založba. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/955 Dodatna (neobvezna) študijska literatura: 1. Nunan, D., Malhotra, N. K., & Birks, D. F. (2020). Marketing research: Applied insight. Harlow: Pearson 2. Kumar, V., Leone, R. P., Aaker, D. A., & Day, G. S. (2019). Marketing Research. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Pogoj za pristop na kolokvij je 70% prisotnost pri predavanjih.

  • red. prof. dr. BORUT MILFELNER, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 60
  • Projekt: 40

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA EKONOMIJA IN POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.