SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju nabavnega poslovanja in njihovo uporabo v praksi.

Vsebina

1. Vloga in pomen nabave 2. Nabavni marketing 3. Cilji nabave 4. Strategije nabave 5. Nabavni proces 6. Management zalog 7. E-nabava 8. Pogajanja v nabavi 9. Upravljanje nabavnega osebja

Metode poučevanja in učenja

klasična predavanja; obravnava študijskih primerov; aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja nabavnega poslovanja. 2. Se naučijo razložiti ključne povezave na področju nabave. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti s področja nabavnega poslovanjav svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. Praktične veščine: Študent: 1. pridobi praktične izkušnje na področju nabavnega poslovanja..

Temeljni literatura in viri

1. Završnik, B. (2018). Management nabave, Maribor. Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): 2. Završnik, B. (2004). Izbiranje in ocenjevanje dobaviteljev. GV, Ljubljana.

  • red. prof. dr. BRUNO ZAVRŠNIK, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 80
  • Seminarska naloga: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 3.