Vsebina
• Uvod: zgodovina, kriza programske opreme, programsko inženirstvo v prihodnosti
• Modeli življenjskega cikla programske opreme
• Inženiring zahtev: definicija, procesi pridobivanja zahtev, funkcionalne in nefunkcionalne specifikacije, specifikacije uporabniškega vmesnika, standardi, dokumenti, analiza zahtev vzdrževanje dokumentov zahtev, validacija zahtev
• Oblikovanje programske opreme: osnovni koncepti, procesi, principi, strategije, strukture in arhitekture programske opreme, vzorci, oblikovanje uporabniških vmesnikov, notacije, verzioniranje
• Oblikovanje za optimalnost: Minimizacija kompleksnosti, fleksibilnost, prilagodljivost, po uporaba, trajnost. orodja
• Osnove projektnega vodenja in profesionalni vidiki oblikovanja programske opreme: planiranje in kontrola, mrežno planiranje, kadrovanje, motiviranje, metode komuniciranja, timsko delo, dinamika skupin, dokumentacija.
• Testiranje programske opreme: modeli, validacija, verifikacija, testiranje. metrike, procesi testiranja
• Vzdrževanje programske opreme; definicije, tehnični in upravljavski vidik, stroškovni vidik, procesi in vidiki, migracija prenova
• Ekonomski vidiki razvoja programske opreme; Analiza primernosti, ROI, ekosistemi, planiranje in ocenjevanje virov, ocena tveganje
Metode poučevanja in učenja
• predavanja,
• seminarske vaje,
• laboratorijske vaje,
• študija primera.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben analizirati, načrtovati, implementirati, voditi razvoj, verificirati in validirati večje programske sisteme in oceniti njihovo kakovost ter stroškovne vidke.
Temeljni literatura in viri
• R. S. Pressman: Software Engineering - A Practitioner’s Approach, Sixth edition, McGraw-Hill, New York, 2014
• K. Wiegers and J. Beatty, Software Requirements (3rd Edition), Microsoft Press, Redmond, Washington, 2013
• I.Sommerville, Software engineering. Pearson Education, New York, 2015
• Project Management Institute A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project Management Institute, Pennsylvania, USA, 2013