Cilji in kompetence
Cilj tega predmeta je naučiti študente pripraviti in uporabiti interaktivne multimedijske vsebine na svetovnem spletu in jih ustrezno ovrednotiti.
Vsebina
• Uvod: Spoznavanje temeljenjih konceptov za raziskovanje multimedijskih vsebin, razlike med obogateno, virtualno in mešano resničnostjo. Pregled aplikacij za njihovo uporabo in izdelavo v praksi.
• Priprava multimedijskih vsebin za svetovni splet: kombiniranje in prepletanje interaktivnih avdio vizualnih vsebin.
• VRML/X3D – Virtual Reality Modelling Laguage / eXtensible 3D Language.
• Načrtovanje in raziskovanje produkcijskih faz 360° videa v povezavi z virtualno resničnostjo.
• Fotogrametrija in ustvarjanje 3D modelov.
• Interaktivna programska okolja za vključevanje občinstva pri predstavitvah.
• Kvalitativno in kvantitativno ovrednotenje multimedijskih vsebin na spletu.
Metode poučevanja in učenja
• predavanja,
• laboratorijske vaje,
• projekt.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
• oblikovati sodobne načrte interaktivnih multimedijskih vsebin na spletu
• načrtovati, uporabiti in ovrednotiti interaktivne multimedijske navidezne svetove
• izdelati in ovrednotiti aplikacije za virtualno, obogateno in mešano resničnost
• s sintezo znanja izbrati ustreznejše multimedijske vsebine za svetovni splet
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
• Spretnosti komuniciranja: pisno izražanje pri pisnem izpitu in individualnih esejih, ustno izražanje pri sodelovanju na vajah.
• Uporaba informacijske tehnologije: uporaba naprednih orodij za izdelavo interaktivnih multimedijskih navideznih svetov.
• Reševanje problemov: načrtovanje in izdelava samostojnega produkta v projektu.
Temeljni literatura in viri
• Vaughan, T. (1992). Multimedia: making it work (p. XXI, 477, 66). Osborne McGraw-Hill.
• Creating augmented and virtual realities: theory and practice for next-generation spatial computing (1st ed., p. XXVI, 340). (2019). O’Reilly Media.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogojev ni.