SLO | EN

Cilji in kompetence

Cilj predmeta je seznaniti študente z idejnim snovanjem in oblikovanjem različnih vizualnih sporočil.

Vsebina

• · Raziskovanje in osnovni pojmi oblikovanja vizualnih komunikacij. • · Osnove tipografije: Kaj je tipografija? Tipografija in pomen, anatomija znaka, razumevanje in izbira črkovnih vrst, razmiki, berljivost, tipografski poudarki in hierarhija, osnovna načela preloma. • · Proces oblikovanja vizualnih komunikacij: definiranje problema, raziskava (učenje), ustvarjanje idej, razvoj projekta (izbira, prototipiranje), izvedba (implementacija). • · Oblikovanje vidnih sporočil: Logotip, plakat, celostna grafična podoba – od vsebinske identitete do vizualne podobe, vizualna sporočila, interaktivni mediji.

Metode poučevanja in učenja

predavanja, seminar, seminarske vaje, samostojno delo, projekti.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

osvojiti proces oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil, • vizualno komuniciranje na različnih nivojih, osvojiti elemente in principe oblikovanja vizualnih komunikacijskih sporočil

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

• Spretnosti komuniciranja: komuniciranje s pomočjo vizualnih elementov. • Uporaba informacijske tehnologije: uporaba različnih programskih orodij za pripravo vizualnih sporočil. • Organizacijske spretnosti: organiziranje postopka oblikovanja vizualnih sporočil. • Reševanje problemov: prepoznavanje in definicija naročnikovih predstav pri načrtovanju kompleksnejših vizualnihsporočil. • Delo v skupini: delo v skupini pri projektu, komunikacija navznoter in navzven.

Temeljni literatura in viri

• Ambrose, Gavin ; Harris, Paul Arthur: Design thinking for visual communication, London [etc.]: Fairchild Books: Bloomsbury Publishihng, 2015 • Dabner, David ; Calvert, Sheena ; Casey, Anoki: Grafično oblikovanje: priročnik za grafične oblikovalce tiskanih, digitalnih in večpredstavnih medijev, Ljubljana: Tehniška založba Slovenije, 2011 • Bringhurst, Robert: The elements of typographic style, Seattle ; Vancouver: Hartley & Marks, cop. 2016 • Shaughnessy, Adrian: How to be a graphic designer, without losing your soul, London: L. King Publishing, 2005

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

• Ni pogojev

  • doc. MATEJ KOREN, PROF. LIK. UMET.

  • Projekt: 60
  • Ustni izpit: 30
  • Sodelovanje pri pedagoškem procesu: 10

  • : 30
  • : 15
  • : 30
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko

  • MEDIJSKE KOMUNIKACIJE (VIZUALNA KOMUNIKACIJA) - 3.