SLO | EN

Cilji in kompetence

Študent bo: • Razumel osnovne koncepte pri oblikovanju uporabniške izkušnje • Razumel pomen na uporabnika osredotočenega razvoja • Dosegel poglobljeno razumevanje razlik in podobnosti med uporabniško izkušnjo in uporabnostjo • Razvil sposobnost uporabe tehnik in metod za oblikovanje uporabniške izkušnje • Razvil sposobnost identifikacije uporabniškega profila • Razvil kompetenco uporabe pridobljenega znanja za razvoj funkcionalnega interaktivnega prototipa uporabniškega vmesnika

Vsebina

1. Uvod v uporabniško izkušnjo in uporabniški vmesnik 2. Faze v življenjskem ciklu uporabniške izkušnje 3. Raziskovanje uporabnikov o Osnove človeškega zaznavanja in prepoznavanja o Metode in tehnike raziskovanja uporabnikov o Na uporabnika osredotočen razvoj o Opredelitev uporabniških person in scenarijev 4. Načrtovanje uporabnikove poti 5. Prototipiranje uporabniškega vmesnika o Komponente uporabniškega vmesnika o Analiza vmesnika o Slog, barve in pisave o Posebne vrste vmesnikov 6. Testiranje uporabnosti in uporabniške izkušnje 7. Merjenje uporabniške izkušnje

Metode poučevanja in učenja

• Predavanja, diskusija in naloge • Uporaba tehnologij na vajah • Seminarska naloga.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Znanje in razumevanje: Ob koncu predmeta bodo študenti zmožni: • Razumeti zahteve končnega uporabnika • Opisati ključne principe na uporabnika osredotočenega oblikovanja • Uporabiti znanje o obnašanju uporabnikov za oblikovanje uporabniške izkušnje • Načrtovati faze življenjskega cikla uporabniške izkušnje • Identificirati prednosti in slabosti uporabniškega vmesnika ter podati predloge za izboljšave • Pripraviti in izvesti testiranje uporabnosti • Uporabiti pridobljeno znanje o uporabniški izkušnji in uporabnosti za razvoj uporabniškega vmesnika

Temeljni literatura in viri

1. Krug, S. (2014). Don’t make me think, revisited: a common sense approach to Web usability ([3rd ed.], str. XI, 200). New Riders. 2. Lidwell, W., Holden, K., & Butler, J. (2023). Universal principles of design: 200 ways to increase appeal, enhance usability, influence perception, and make better design decisions (3rd ed., str. 424). Rockport Publishers. 3. Platt, D. (2016). The Joy of UX: User Experience and Interactive Design for Developers. Addison-Wesley. 4. Sharp, H., Rogers, Y., & Preece, J. (2019). Interaction design: beyond human-computer interaction (5th ed., str. XIX, 636). J. Wiley & Sons. 5. Albert, W., & Tullis, T. (2023). Measuring the user experience: collecting, analyzing, and presenting UX metrics (3rd ed., str. XXIV, 352). Morgan Kaufmann; Elsevier.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti: - Opravljene vaje

  • doc. dr. ALENKA BAGGIA, univ. dipl. org.

  • Pisni izpit: 50
  • Seminarska naloga: 50

  • : 39
  • : 24
  • : 117

  • slovensko
  • slovensko

  • ORGANIZACIJA IN MANAGEMENT INFORMACIJSKIH SISTEMOV - 3.