Cilji in kompetence
Študent bo sposoben:
- prepoznati razvojne mejnike otrok in mladostnikov,
- oceniti duševno stanje otrok in mladostnikov,
- prepoznati najpogostejše duševne motnje otrok in mladostnikov,
- klinično oceniti duševno stanje otrok in mladostnikov.
Vsebina
Razvojni mejniki otrok in mladostnikov
Mentalno zdravje otrok in mladostnikov
Najpogostejše duševne motnje otrok in mladostnikov
Klinična ocena duševnega stanja otrok in mladostnikov
Metode poučevanja in učenja
Predavanja
Seminarske vaje
Klinične vaje
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Po zaključku tega predmeta bo študent sposoben:
- razbrati razvojne mejnike otrok in mladostnikov,
- oceniti duševno stanje otrok in mladostnikov,
- prepoznati najpogostejše duševne motnje otrok in mladostnikov,
- podati klinično oceno duševno stanje otrok in mladostnikov.
Temeljni literatura in viri
Temeljna literatura/Basic literature:
Carter, A. S. & DelCarmen-Wiggins, R., 2019. The Oxford Handbook of infant, toddler, and preschool mental health assessment. Oxford: Oxford Library of Psychology.
Dodatna literatura/Additional literature:
Graham, P., 2006. Forty years on: the development of child psychiatry, 1965-2005 – past experience and future trends. In: Zbornik predavanj: prepoznava in obravnava duševnih motenj pri otrocih in mladostnikih. Dolgotrajni kašelj pri otrocih. Obravnava debelosti pri otrocih in mladostnikih na primarni zdravstveni ravni. XVI. srečanje pediatrov v Mariboru, Maribor, 2006 (str. 25–32). Maribor: Splošna bolnišnica.
Kendall, P. C., 2017. Cognitive therapy with children and adolescents: a casebook for clinical practice. Milton Keynes: Guilford Publications.
Tandon, M., 2017. Early childhood mental health: empirical assessment and intervention from conception through preschool, an issue of child and adolescent psychiatric clinics of North America, E-Book. Elsevier Health Sciences.
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Pogoji za vključitev v delo:
Pogojev ni.
Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
Pogoja za pristop k izpitu sta aktivno sodelovanje pri seminarskih vajah in priprava seminarske naloge.Prisotnost se preverja.