Predmetno specifične kompetence diplomanta pridobljene na študijskem programu
Študentje bodo v študijskem programu 2. stopnje Arhitektura pridobili predmetno specifične kompetence, kot so:
- koherentno obvladanje temeljnega znanja,
- povezovanje znanja z različnih področij, ki pokrivajo problematiko prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja, arhitekturnega projektiranja, oblikovanja ter gradnje objektov in prostora,
- večja kreativnost ter inovativnost,
- vključevanje znanstveno – umetniških metod in tehničnih sredstev v načrtovanje in gradbeno oblikovanje okolja na arhitekturnem, urbanističnem, planerskem, tehničnem, družbenem in administrativnem področju,
- razumevanje kompleksne urbanistične, arhitekturne, tehnične, družbene, zgodovinske in ekološke soodvisnosti v projektnih nalogah,
- razumevanje pomena in potrebe po vzpostavljanju harmoničnega odnosa med človekom in stavbami, med stavbami in njihovim okoljem,
- prostorsko planiranje, arhitekturno projektiranje, nadzor izvajanja, vodenja in koordinacije kompleksnih projektov s področja prostorskega načrtovanja, urbanizma in arhitekture,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst temeljne discipline na podlagi poznavanja dejavnikov, ki vplivajo na procese ter kvaliteto prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja in arhitekturnega projektiranja z obvladovanjem ter povezovanjem posamičnih segmentov,
- kritično in kreativno reševanje kompleksnih nalog,
- ustrezen odnos do socialnih in etičnih dejavnikov pri poklicnemu ravnanju, kar pomeni upoštevanje strokovnih ter etičnih kompetenc arhitekturne stroke,
- poznavanje in razumevanje tehničnih segmentov 'delovanja' stavbe s ciljem zadovoljevanja potreb kvalitetnega bivanja, reševanja konstrukcijskih, tehnoloških in inženirskih problemov,
- poznavanje procesov v gradbeni industriji, organizacijah, vključno z zakonodajo in predpisi ter arhitekturnim in urbanim managementom (sposobnost realizacije v praksi),
- arhitekturno projektiranje in arhitekturni nadzor gradbenih del v smislu ustrezne kakovosti in cene,
- izvajanje neodvisnih tehniških presoj na podlagi znanstvene analize in sinteze,
- obrazložitve strokovnih vprašanj, strokovnih in znanstveno – raziskovalnih rešitev ter razvoj ustrezne stopnje strokovnosti,
- samostojno delovanje ter vodenje projektne skupine s ciljem integriranja ter usmerjanja drugih udeležencev v načrtovalskem procesu,
- samostojno oz. skupinsko reševanje kompleksnih nalog z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- usposobljenost za delovanje na znanstveno – raziskovalnem področju arhitekture, urbanizma in prostorskega načrtovanja.
Predmetno specifične kompetence pridobljene z moduli:
MODUL TRAJNOSTNA STAVBA
Študentje bodo v študijskem programu 2. stopnje Arhitektura pridobili predmetno specifične kompetence, kot so:
- koherentno obvladanje temeljnega znanja,
- povezovanje znanja z različnih področij, ki pokrivajo problematiko prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja, arhitekturnega projektiranja, oblikovanja ter gradnje objektov in prostora,
- večja kreativnost ter inovativnost,
- vključevanje znanstveno – umetniških metod in tehničnih sredstev v načrtovanje in gradbeno oblikovanje okolja na arhitekturnem, urbanističnem, planerskem, tehničnem, družbenem in administrativnem področju,
- razumevanje kompleksne urbanistične, arhitekturne, tehnične, družbene, zgodovinske in ekološke soodvisnosti v projektnih nalogah,
- razumevanje pomena in potrebe po vzpostavljanju harmoničnega odnosa med človekom in stavbami, med stavbami in njihovim okoljem,
- prostorsko planiranje, arhitekturno projektiranje, nadzor izvajanja, vodenja in koordinacije kompleksnih projektov s področja prostorskega načrtovanja, urbanizma in arhitekture,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst temeljne discipline na podlagi poznavanja dejavnikov, ki vplivajo na procese ter kvaliteto prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja in arhitekturnega projektiranja z obvladovanjem ter povezovanjem posamičnih segmentov,
- kritično in kreativno reševanje kompleksnih nalog,
- ustrezen odnos do socialnih in etičnih dejavnikov pri poklicnemu ravnanju, kar pomeni upoštevanje strokovnih ter etičnih kompetenc arhitekturne stroke,
- poznavanje in razumevanje tehničnih segmentov 'delovanja' stavbe s ciljem zadovoljevanja potreb kvalitetnega bivanja, reševanja konstrukcijskih, tehnoloških in inženirskih problemov,
- poznavanje procesov v gradbeni industriji, organizacijah, vključno z zakonodajo in predpisi ter arhitekturnim in urbanim managementom (sposobnost realizacije v praksi),
- arhitekturno projektiranje in arhitekturni nadzor gradbenih del v smislu ustrezne kakovosti in cene,
- izvajanje neodvisnih tehniških presoj na podlagi znanstvene analize in sinteze,
- obrazložitve strokovnih vprašanj, strokovnih in znanstveno – raziskovalnih rešitev ter razvoj ustrezne stopnje strokovnosti,
- samostojno delovanje ter vodenje projektne skupine s ciljem integriranja ter usmerjanja drugih udeležencev v načrtovalskem procesu,
- samostojno oz. skupinsko reševanje kompleksnih nalog z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- usposobljenost za delovanje na znanstveno – raziskovalnem področju arhitekture, urbanizma in prostorskega načrtovanja.
MODUL TRAJNOSTNO MESTO
Študentje bodo v študijskem programu 2. stopnje Arhitektura pridobili predmetno specifične kompetence, kot so:
- koherentno obvladanje temeljnega znanja,
- povezovanje znanja z različnih področij, ki pokrivajo problematiko prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja, arhitekturnega projektiranja, oblikovanja ter gradnje objektov in prostora,
- večja kreativnost ter inovativnost,
- vključevanje znanstveno – umetniških metod in tehničnih sredstev v načrtovanje in gradbeno oblikovanje okolja na arhitekturnem, urbanističnem, planerskem, tehničnem, družbenem in administrativnem področju,
- razumevanje kompleksne urbanistične, arhitekturne, tehnične, družbene, zgodovinske in ekološke soodvisnosti v projektnih nalogah,
- razumevanje pomena in potrebe po vzpostavljanju harmoničnega odnosa med človekom in stavbami, med stavbami in njihovim okoljem,
- prostorsko planiranje, arhitekturno projektiranje, nadzor izvajanja, vodenja in koordinacije kompleksnih projektov s področja prostorskega načrtovanja, urbanizma in arhitekture,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst temeljne discipline na podlagi poznavanja dejavnikov, ki vplivajo na procese ter kvaliteto prostorskega planiranja, urbanističnega načrtovanja in arhitekturnega projektiranja z obvladovanjem ter povezovanjem posamičnih segmentov,
- kritično in kreativno reševanje kompleksnih nalog,
- ustrezen odnos do socialnih in etičnih dejavnikov pri poklicnemu ravnanju, kar pomeni upoštevanje strokovnih ter etičnih kompetenc arhitekturne stroke,
- poznavanje in razumevanje tehničnih segmentov 'delovanja' stavbe s ciljem zadovoljevanja potreb kvalitetnega bivanja, reševanja konstrukcijskih, tehnoloških in inženirskih problemov,
- poznavanje procesov v gradbeni industriji, organizacijah, vključno z zakonodajo in predpisi ter arhitekturnim in urbanim managementom (sposobnost realizacije v praksi),
- arhitekturno projektiranje in arhitekturni nadzor gradbenih del v smislu ustrezne kakovosti in cene,
- izvajanje neodvisnih tehniških presoj na podlagi znanstvene analize in sinteze,
- obrazložitve strokovnih vprašanj, strokovnih in znanstveno – raziskovalnih rešitev ter razvoj ustrezne stopnje strokovnosti,
- samostojno delovanje ter vodenje projektne skupine s ciljem integriranja ter usmerjanja drugih udeležencev v načrtovalskem procesu,
- samostojno oz. skupinsko reševanje kompleksnih nalog z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- usposobljenost za delovanje na znanstveno – raziskovalnem področju arhitekture, urbanizma in prostorskega načrtovanja.