Cilji in kompetence
• Seznaniti študente o sodobnih teorijah marketinga povezav in odnosu med klasičnim in povezovalnim marketinškim pristopom.
• Razložiti študentom povezanost med konceptom marketinga povezav in menedžmentom odnosov s strankami (CRM).
• Pojasniti ključne teoretične, metodološke in praktične pristope pri reševanju zahtevnih marketinških raziskovalnih problemov s področja marketinga povezav.
Prenesljive ključne spretnosti in kompetence:
• Zmožnost uporabe znanja v praksi in pri reševanju zahtevnih znanstvenih problemov.
• Zmožnost generiranja novih idej.
• Zmožnost analize in sinteze.
• Sposobnost delovanja v interdisciplinarni skupini.
Vsebina
Temeljna teoretična izhodišča pri preučevanju
marketinga povezav
2. Značilnosti povezovalnega odnosa
3. Pomembnost procesa zadrževanja strank
4. Lojalnost strank in njihova vključenost v proces
menjave
5. Menedžment odnosov s strankami
6. Elektronski povezovalni odnosi
7. Zunanji povezovalni odnosi
8. Odnosi z dobavitelji
9. Notranji povezovalni odnosi
10. Menedžment povezav
11. Prihodnost marketinga povezav
Metode poučevanja in učenja
? Klasična predavanja;
? Obravnava študijskih primerov;
? Aktivno skupinsko delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
• Raven znanja:študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju marketinga povezav in med sorodnimi področji. Pri delu je sposoben uporabe specifičnih teorij s področja marketinga povezav in raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti).
• Raven metodološkega znanja na ravni predmeta: pozna in razume širok nabor metod/tehnik, uporabnih za svoje delo (temelječih na teoriji ali raziskavah s področja marketinga povezav).
Kognitivne/intelektualne veščine
• Analiza: študent zna kritično analizirati kompleksna, necelovita (nepopolna) in nasprotujoča si področja znanja;
• Sinteza: zna sintetizirati nove pristope na način, ki prispeva k razvoju metodologije ali razumevanja področja marketinga povezav;
• Vrednotenje: ima znanje za konceptualno razumevanje in kritične sposobnosti, ki mu omogočajo neodvisno vrednotenje raziskave in metodologij; zna tudi argumentirati alternativne pristope;
• Uporaba: izkazuje izvirnost in samostojnost v reševanju problemov, je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni in podobnih ravneh.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
• Raven dela v skupini: obvlada delo s skupino kot vodja ali kot član.
• Raven uporabe učnih pripomočkov: obvlada uporabo celotne palete učnih pripomočkov.
• Raven samovrednotenja: zna ovrednotiti svoje delovanje in delovanje drugih s ciljem izboljšanja delovanja.
• Raven menedžmenta informacij: Obvlada inovativne raziskovalne naloge kompetentno in samostojno.
• Raven avtonomnosti: je neodvisen in samokritičen.
• Raven komuniciranja: obvlada komuniciranje z zahtevnimi in zapletenimi informacijami jasno in uspešno z drugimi specialisti na področju marketinga povezav; lahko deluje kot priznan in učinkovit svetovalec na omenjenem področju.
• Reševanje problemov: je sposoben nadaljevati s strokovno študijo neodvisno, zna pa tudi na strokoven način uporabiti druge strokovnjake izven svoje discipline.
Praktične veščine
• Raven uporabe veščin: obvlada delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in posebnih okoliščinah, ki so pomembni za znanje. Ima pregled nad sestavinami, ki oblikujejo dobro prakso na tem področju.
• Raven samostojnosti v uporabi veščin: zna delovati z vsemi svojimi profesionalnimi sposobnostmi sam ter v odnosu do drugih, z odgovornostjo in samostojnostjo ter samoiniciativno v sestavljenih in nepredvidljivih situacijah;
• Raven samostojnosti v uporabi specifičnih tehnik: obvlada znanje stroke, deluje tekoče, natančno in učinkovito; zna uporabiti veščine ali razviti nove veščine in / ali procesdure za nove okoliščine.
Temeljni literatura in viri
Obvezna literatura:
1. Godson, M. (2009). Relationship Marketing. Oxford: University Press.
2. Maclaran, P., Saren, M., Stern, B., Tadajewski, M. (2010). The SAGE Handbook of Marketing Theory. London:
SAGE Publications Ltd. Poglavja: 14, 20, 23 in 27.
Dodatna literatura:
3. Buttle, F. (2010). Customer Relationship Management. 2nd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann.
4. Hollensen, S. (2010). Marketing Management: A Relational Approach. 2nd ed. Harlow: Pearson Education Ltd.
5. Članki po naboru, ki jih določi nosilec predmeta
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Seminarska naloga 60
Pisni izpit 40
Študent opravi izpit, ko je vsak del preverjanja znanja in izdelkov pozitiven.