Vsebina
Trendi na področju marketinga izdelkov
Raziskovalni problemi na področju marketinga izdelkov
Digitalizacija izdelkov
Trendi na področju storitev in prehajanje v storitveno družbo
Upravljanje storitvene izkušnje
Digitalizacija storitev
Raziskovalni problemi na področju marketinga storitev
Trendi na področju blagovnih znamk
Oblikovanje in ohranjanje premoženja blagovne znamke
Raziskovalni problemi na področju blagovnih znamk
Metode poučevanja in učenja
Klasična predavanja;
• Obravnava študijskih primerov
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
• študent ima poglobljeno in sistematično razumevanje znanja na področju marketinga izdelkov, storitev in blagovnih znamk. Pri delu je sposoben uporabe specifičnih teorij s področja marketinga in raziskav na tem področju (razume znanstvene članke in jih zna uporabiti).
• študent pozna in razume širok nabor metod/tehnik, uporabnih za svoje delo (temelječih na teoriji ali raziskavah s področja marketinga izdelkov, storitev in blagovnih znamk).
Kognitivne/Intelektualne veščine
• Zna kritično analizirati kompleksna, necelovita (nepopolna) in nasprotujoča si področja znanja ter zna razumljivo pojasniti rezultate kritične analize.
• Zna kritično sintetizirati informacije, na način, ki je lahko inovativen in vidi uporabno vrednost znanja ali procesov z vidika predmeta in prakse.
• Obvlada znanje s področja izdelkov, storitev in blagovnih znamk, kar mu omogoča kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov in utemeljevanje različnih (alternativnih) pristopov.
• Izkazuje samostojnost in izvirnost v reševanju problemov. Je samostojen pri načrtovanju in izvajanju nalog na strokovni ravni ter zna sprejemati odločitve v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
? je neodvisen in samokritičen.
? obvlada komuniciranje z zahtevnimi in zapletenimi informacijami in lahko deluje kot priznan in učinkovit svetovalec na področju marketinga.
? je sposoben nadaljevati s strokovno študijo neodvisno, zna pa tudi na strokoven način uporabiti druge strokovnjake izven svoje discipline.
Praktične veščine
? Obvlada delovanje v kompleksnih, nepredvidljivih in/ali posebnih okoliščinah v duhu izvajanja dobre prakse.
? Izkazuje iniciativnost in osebno odgovornost pri izvajanju opravil.
? Obvlada znanje stroke, deluje tekoče (uglajeno), natančno in učinkovito. Zna uporabiti veščine ali razviti nove veščine in/ali postopke za nove okoliščine.
Temeljni literatura in viri
Baker, M.& Hart, S. 2007 (ali novejša). Product Strategy and Management. Prentice Hall
Hoffman K.D., Bateson J.E.G., Wood, E.H & Kenyon, A.J. 2009. Services Marketing. Concepts, strategies&Cases. South-western cengage learning.
Kapferer, J.N. 2012 (ali novejša). The new stratrategic brand management. Kogan Page.
DODATNA:
Izbrani izvirni znanstveni članki, ki jih posreduje nosilka.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju 50% - Seminarska naloga
50% - Ustni izpit
Študent opravi izpit, ko je vsak del preverjanja znanja pozitiven.