SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni cilj predmeta Raziskovanje vedenja odjemalcev je, da študente seznani z metodami in tehnikami, s katerimi je mogoče raziskovati vedenje odjemalcev.

Vsebina

1. Uvod 2. Namen raziskovanja vedenja odjemalcev 3. Področje raziskovanja vedenja odjemalcev 4. Metodologija raziskovanja vedenja odjemalcev - Kvalitativni in kvantitativni pristop - Enodimenzionalna in večdimenzionalna analiza 5. Izvedba raziskave: - Opazovanje - Spraševanje o Intervju o Fokusna skupina o Anketa o Projekcijske preizkušnje - Eksperiment

Metode poučevanja in učenja

- Interaktivna predavanja, - raziskovalna naloga, - aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

1. Po opravljenih obveznostih bo študent sposoben razumeti, načrtovati in izvajati vse faze raziskovalnega procesa na področju vedenja odjemalcev. 2. Znal bo načrtovati raziskavo, izvesti zbiranje podatkov, izvesti analizo zbranih podatkov in predstaviti rezultate na področju raziskovanja vedenja odjemalcev (Pilo 2a, PILO 2c). 3. Študent bo razumel etične dileme v procesu raziskovanja vedenja odjemalcev in obvladal proaktivni pristop v reševanju teh dilem v sodelovanju z drugimi (PILO 3b, PILO 4a). 4. Študent bo znal izvesti opazovanje (PILO 1a, PILO 3c). 5. Študent bo znal izvesti intervju (PILO 1a, PILO 3c). 6. Študent bo znal izvesti fokusno skupino (PILO 1a, PILO 3c). 7. Študent bo znal izvesti anketo (PILO 1a, PILO 3c). 8. Študent bo znal izvesti osnovni eksperiment (PILO 1a, PILO 3c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

1. Po opravljenih obveznostih bo študent sposoben razumeti, načrtovati in izvajati vse faze raziskovalnega procesa na področju vedenja odjemalcev. 2. Znal bo načrtovati raziskavo, izvesti zbiranje podatkov, izvesti analizo zbranih podatkov in predstaviti rezultate na področju raziskovanja vedenja odjemalcev (Pilo 2a, PILO 2c). 3. Študent bo razumel etične dileme v procesu raziskovanja vedenja odjemalcev in obvladal proaktivni pristop v reševanju teh dilem v sodelovanju z drugimi (PILO 3b, PILO 4a). 4. Študent bo znal izvesti opazovanje (PILO 1a, PILO 3c). 5. Študent bo znal izvesti intervju (PILO 1a, PILO 3c). 6. Študent bo znal izvesti fokusno skupino (PILO 1a, PILO 3c). 7. Študent bo znal izvesti anketo (PILO 1a, PILO 3c). 8. Študent bo znal izvesti osnovni eksperiment (PILO 1a, PILO 3c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura 1. Mumel D. (2001). Vedenje porabnikov. EPF, Maribor 2. Solomon M.R., Hogg M.K., Askegaaard S., Bamosy G., ,. (2019). Consumer behaviour: A European percpective. Pearson Education limited. Dodatna literatura 1. Fowler F.J. (1995). Improving Survey Questions. SAGE, London 2. Krueger R.A. (1994). Focus groups: A practical Guide for Applied research. SAGE, London. 3. Kumar R. (2019). Research Methodology. SAGE, London 4. Kvale S. (1996). InterViews. SAGE, London 5. Sapsford R. (1999). Survey research. SAGE, London 6. Zubin S., Blythe J. (2019). Consumer Behaviour. SAGE, London

  • red. prof. dr. DAMIJAN MUMEL, univ. dipl. psih.

  • Raziskovalna naloga: 90
  • Predstavitev seminarske naloge: 10

  • : 30
  • : 15
  • : 195

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT MARKETINGA) - 1.