SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti razumejo vsebino in metodologijo managemetskih konceptov v praksi. Usposobljeni so za snovanje managementskih konceptov v podjetniški praksi.

Vsebina

- Zakaj so managementski koncepti pomembni - Raziskovalni pristop k analizi vsebine znanih managementsjih konceptov - Koncept zasnove lastnega (študentovega) managementskega koncepta s poudarkom na praktični uporabnosti - Zasnova managementskega modela za prakso - Evropske in slovenske izkušnje z uvajanjem managementskih konceptov v prakso - Kritična analiza učinkov managementskih konceptov v praksi

Metode poučevanja in učenja

- Predavanja - Vodenje vaj (praktični primeri in ponazoritve s področja) - Obravnava študijskih primerov - Individualne konzultacije s profesorjem - Aktivno individualno in skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

1. Študent poglobljeno razume in kritično analizira različne metode, tehnike in modele upravljanja, zmožen je oceniti njihovo učinkovitost in uporabnost v različnih organizacijskih kontekstih. (PILO 1a). 2. Študent sistematično razvija in integrira managementske teorije za inovativno snovanje in izvedbo kompleksnih managementskih modelov, ki so prilagojeni specifičnim strateškim potrebam organizacije. (PILO 2a). 3. Študent razvije napredne veščine za diagnosticiranje in reševanje zapletenih problemskih situacij, ki izhajajo iz posebnosti managementskih modelov, z uporabo interdisciplinarnega pristopa. (PILO 3a). 4. Študent podrobno pojasnjuje in argumentira izbor in implementacijo managementskih rešitev, osvetljuje možne strategije in njihove potencialne posledice za organizacijo. (PILO 3b). 5. Študent vodi in koordinira timsko delo pri razvoju managementskih modelov, spodbuja sinergijo in inovativnost znotraj skupine. (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanju manageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent etično in strokovno ocenjuje managementske rešitve, upoštevajoč družbeno odgovornost in trajnostni razvoj, pri čemer uporablja napredne kriterije za ocenjevanje in kritično refleksijo. (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

1. Študent poglobljeno razume in kritično analizira različne metode, tehnike in modele upravljanja, zmožen je oceniti njihovo učinkovitost in uporabnost v različnih organizacijskih kontekstih. (PILO 1a). 2. Študent sistematično razvija in integrira managementske teorije za inovativno snovanje in izvedbo kompleksnih managementskih modelov, ki so prilagojeni specifičnim strateškim potrebam organizacije. (PILO 2a). 3. Študent razvije napredne veščine za diagnosticiranje in reševanje zapletenih problemskih situacij, ki izhajajo iz posebnosti managementskih modelov, z uporabo interdisciplinarnega pristopa. (PILO 3a). 4. Študent podrobno pojasnjuje in argumentira izbor in implementacijo managementskih rešitev, osvetljuje možne strategije in njihove potencialne posledice za organizacijo. (PILO 3b). 5. Študent vodi in koordinira timsko delo pri razvoju managementskih modelov, spodbuja sinergijo in inovativnost znotraj skupine. (PILO 3c). 6. Študent izkazuje samostojnost pri snovanju in uvajanju manageementskih rešitev v podjetniško prakso (PILO 4a). 7. Študent etično in strokovno ocenjuje managementske rešitve, upoštevajoč družbeno odgovornost in trajnostni razvoj, pri čemer uporablja napredne kriterije za ocenjevanje in kritično refleksijo. (PILO 4c). Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).

Temeljni literatura in viri

Temeljna - Wirtz, B.W. (2020): Business Model Management. Springer, Cham, CH. - Graban, M, (2018): Measures of Success: React Less, Lead Better, Improve More. Constancy, Inc, Colleyville, USA Dopolnilna: - Iroegbu, C. (2023): Innovative Business Models: Adapting to Disruption and Creating Value. Independetly Published Chidiebere Iroegbu. - Grant, S.F., Granell, C.J. (2022): Essential Management Models. Tried and Tested Business Frameworks for Strategy, Customers and Growth. Routlege, London, UK. (Selected Chapters: 3. Analysis Company, 5. Analysis Context, 6. Analysis Competitors and Complementrs.) - Bock, A., George, G. (2018): The Business Model Book: Design, Build and Adapt Business Ideas that Thrives. (Selected Chapters: Part 2: The Business model elements – RTVN framework, Part 4: Business model innovation). Pearson Education Limited, Harlowe, UK.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Ni pogojev

  • red. prof. dr. DUŠKO URŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Raziskovalna naloga: 40
  • Pisni izpit: 30
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 30

  • : 30
  • : 15
  • : 195

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT, ORGANIZACIJA IN ČLOVEŠKI VIRI) - 1.