Cilji in kompetence
Osnovni cilj predmeta Raziskovanje vedenja odjemalcev je, da študente seznani z metodami in tehnikami, s katerimi je mogoče raziskovati vedenje odjemalcev.
Vsebina
2. Namen raziskovanja vedenja odjemalcev
3. Področje raziskovanja vedenja odjemalcev
4. Metodologija raziskovanja vedenja odjemalcev
- Kvalitativni in kvantitativni pristop
- Enodimenzionalna in večdimenzionalna analiza
5. Izvedba raziskave:
- Opazovanje
- Spraševanje
o Intervju
o Fokusna skupina
o Anketa
o Projekcijske preizkušnje
Metode poučevanja in učenja
- Raziskovalna naloga
- PPT in ustna predstavitev
Raziskovalna naloga - študenti izdelajo skozi semester raziskovalno nalogo, ki jo ob koncu semestra predstavijo tako, da pripravijo PPT in skupinsko predstavitev rezultatov raziskave ter zagovarjajo nalogo.
PPT in ustna predstavitev - člani skupine pripravijo in predstavijo PPT iz vsebine raziskovalne naloge.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
1. Po opravljenih obveznostih bo študent sposoben razumeti, načrtovati in izvajati vse faze raziskovalnega procesa na področju vedenja odjemalcev.
2. Znal bo načrtovati raziskavo, izvesti zbiranje podatkov, izvesti analizo zbranih podatkov in predstaviti rezultate na področju raziskovanja vedenja odjemalcev (PILO 2a, PILO 2c).
3. Študent bo razumel etične dileme v procesu raziskovanja vedenja odjemalcev in obvladal proaktivni pristop v reševanju teh dilem v sodelovanju z drugimi (PILO 3b, PILO 4a).
4. Študent bo znal izvesti opazovanje (PILO 1a, PILO 3c).
5. Študent bo znal izvesti intervju (PILO 1a, PILO 3c).
6. Študent bo znal izvesti fokusno skupino (PILO 1a, PILO 3c).
7. Študent bo znal izvesti anketo (PILO 1a, PILO 3c).
8. Študent bo znal izvesti osnovni eksperiment (PILO 1a, PILO 3c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
1. Po opravljenih obveznostih bo študent sposoben razumeti, načrtovati in izvajati vse faze raziskovalnega procesa na področju vedenja odjemalcev.
2. Znal bo načrtovati raziskavo, izvesti zbiranje podatkov, izvesti analizo zbranih podatkov in predstaviti rezultate na področju raziskovanja vedenja odjemalcev (PILO 2a, PILO 2c).
3. Študent bo razumel etične dileme v procesu raziskovanja vedenja odjemalcev in obvladal proaktivni pristop v reševanju teh dilem v sodelovanju z drugimi (PILO 3b, PILO 4a).
4. Študent bo znal izvesti opazovanje (PILO 1a, PILO 3c).
5. Študent bo znal izvesti intervju (PILO 1a, PILO 3c).
6. Študent bo znal izvesti fokusno skupino (PILO 1a, PILO 3c).
7. Študent bo znal izvesti anketo (PILO 1a, PILO 3c).
8. Študent bo znal izvesti osnovni eksperiment (PILO 1a, PILO 3c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Temeljni literatura in viri
Temeljna literatura
1. Mumel D. (2001). Vedenje porabnikov. EPF, Maribor
2. Solomon M.R., Hogg M.K., Askegaaard S., Bamosy G., ,. (2019). Consumer behaviour: A European percpective. Pearson Education limited.
Dodatno gradivo
1. Fowler F.J. (1995). Improving Survey Questions. SAGE, London
2. Krueger R.A. (1994). Focus groups: A practical Guide for Applied research. SAGE, London.
3. Kumar R. (2019). Research Methodology. SAGE, London
4. Sapsford R. (1999). Survey research. SAGE, London
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju 40% - Seminarska naloga
60% - Pisni izpit