Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu razumejo in določijo uporabo ustrezne analitične metode za analizo podatkov v marketingu in pridobijo znanje za uporabo ustreznih analitičnih tehnik na področju analize podatkov v marketingu. Dosežejo tudi raven samostojne interpretacije rezultatov na področju analize podatkov v marketingu.
Vsebina
1. Marketinški informacijski sistem.
2. Tržna naravnanost.
3. Teorija merjenja v marketingu.
4. Veljavnost in zanesljivost podatkov.
5. Analize za preverjanje veljavnosti in zanesljivosti podatkov.
6. Analize za preverjanje razlik in povezav.
7. Segmentacijska analiza
8. Analiza podatkov na spletu
Metode poučevanja in učenja
klasična predavanja;
obravnava študijskih primerov;
aktivno skupinsko delo
uporaba računalniškega programa
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Študenti:
1. Kritično obravnavajo tržno naravnane pristope v organizaciji (PILO 2a).
2. Ločijo med pojmi koncept, konstrukt in spremenljivka in jih znajo ustrezno opredeliti (PILO 2a, 2b).
3. Razvijejo veljavno in zanesljivo mersko lestvico za zbiranje podatkov v marketingu (PILO 2c, 4c).
4. Kritično ovrednotijo veljavnost in zanesljivost razvite lestvice z uporabo faktorske analize (PILO 1a, 2c).
5. Pridobijo veščine za ustrezno izbiro tehnike za analizo marketinških podatkov (PILO 1a, 2c).
6. Obvladajo tehnike za ovrednotenje razlik in povezav med spremenljivkami z ustreznimi analitičnimi tehnikami s pomočjo digitalne tehnologije (PILO 1a, 2c).
7. Pridobijo veščine na področju uporabe različnih tehnik za analizo marketinških podatkov (PILO 1a, 2c).
8. So sposobni učinkovito komunicirati rezultate izvedenih analiz (PILO 3b, 3c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Študenti:
1. Kritično obravnavajo tržno naravnane pristope v organizaciji (PILO 2a).
2. Ločijo med pojmi koncept, konstrukt in spremenljivka in jih znajo ustrezno opredeliti (PILO 2a, 2b).
3. Razvijejo veljavno in zanesljivo mersko lestvico za zbiranje podatkov v marketingu (PILO 2c, 4c).
4. Kritično ovrednotijo veljavnost in zanesljivost razvite lestvice z uporabo faktorske analize (PILO 1a, 2c).
5. Pridobijo veščine za ustrezno izbiro tehnike za analizo marketinških podatkov (PILO 1a, 2c).
6. Obvladajo tehnike za ovrednotenje razlik in povezav med spremenljivkami z ustreznimi analitičnimi tehnikami s pomočjo digitalne tehnologije (PILO 1a, 2c).
7. Pridobijo veščine na področju uporabe različnih tehnik za analizo marketinških podatkov (PILO 1a, 2c).
8. So sposobni učinkovito komunicirati rezultate izvedenih analiz (PILO 3b, 3c).
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Milfelner, B. (2023). Tehnike za zagotavljanje veljavnosti in zanesljivosti podatkov v marketinških raziskavah in analiza podatkov v marketingu. Maribor: Univerza v Mariboru – Univerzitetna založba.
Dodatna (neobvezna) študijska literatura:
2. Malhotra, N., Nunan, D., Birks, D.F. (2017). Marketing Research. An Applied Aproach. Harlow: PearsonEducation Limited (str. 491-735)
3. Burns, A. C., & Veeck, A. (2017). Marketing research. Harlow, Pearson (str. 350-431).
4. Winston, W. L. (2014). Marketing analytics: Data-driven techniques with Microsoft Excel. Indianapolis: John Wiley & Sons.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju seminarska naloga:
pisni izpit ali dva vmesna testa
Seminarska naloga – študent pripravi seminarsko delo s teoretičnim in empiričnim delom, skladno z navodili izvajalca vaj.
Pisni izpit ali dva vmesna testa - pisni izpit ali dva vmesna testa, ki pokrivata vsa glavna tematska področja. Študent mora povprečno pri dveh testih doseči 56 % točk za pozitivno