Cilji in kompetence
		Študenti sistematično in poglobljeno nadgradijo teoretično znanje na področju upravljanja in strateškega managementa. 
Usposobijo se za povezovanje  predhodno pridobljenih ekonomskih, pravnih in drugih znanj z upravljalno-vodstveno teorijo. Študenti znajo  uporabljati teoretično znanje s področja upravljanja in strateškega managementa za kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov ter za samostojno in izvirno  analizo in sintezo pri reševanju konkretnih problemov na področju upravljanja in strateškega managementa.
	 		    Vsebina
		-	Upravljanje in strateški management v razsežnostih MER-ovega modela integralnega managementa 
-	Kakovost upravljanja
-	Politika podjetja (pojem in vsebina politike podjetja); 
-	Koncept trajnostnega razvoja in upravljanje podjetja
-	
-	Strateške možnosti in strategije (področja iskanja strateških možnosti, pojem in vrste strategij, , možne oblike razvoja podjetja)
-	Strateška poslovna področja in strateške poslovne enote
-	Koncept trajnostnega razvoja in strateški management
-	Razvojno strukturiranje podjetja
	 		    Metode poučevanja in učenja
		-	Predavanja
-	Vodene vaje (praktični primeri in ponazoritve)
-	Samostojno raziskovalno delo 
-	Individualne konzultacije s profesorjem
-	Individualna in skupinska obravnava študijskih primerov
-	Brainstorming
-	Svetovna kavarna
-	Aktivno individualno in skupinsko delo
	 		    Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
		Študent:
1.	Pojasnijo in razlagajo poglobljeno in sistematično znanje na področju upravljanja in strateškega managementa. Pri delu uporabljajo specifične teorije (npr. interesnih teorij, teorij osnov konkurenčnih prednosti) in raziskav na tem področju (PILO 2a). 
2.	Prepoznajo in analizirajo etične dileme upravljanja in strateškega managementa ter izkažejo proaktivni pristop v iskanju rešitev teh dilem v sodelovanju z drugimi.(PILO 3c, 4c)
3.	Izberejo in uporabijo širok nabor metod/tehnik uporabnih za svoje delo (npr. Kraljeva metoda za presojo vodenja politike podjetja; SEECGAN indeks metodologija). (PILO 1a, 2a)
4.	Kritično analizirajo kompleksna, necelovita (nepopolna) ali nasprotujoča si področja upravljanja in strateškega managementa ter pojasnijo rezultate analize upravljanja in strateškega managementa v izbranem podjetju. (PILO 2c, 3b)
5.	Uporabljajo znanje s področja upravljanja in strateškega managementa za kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov ter utemeljijo različne (alternativne) pristope ob upoštevanju etike in trajnostni. (PILO 2a, 4c)
6.	Rešujejo probleme  s področja upravljanja in strateškega managementa ob upoštevanju etike in trajnosti na samostojen in izviren način (PILO 4a. 4b)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
	 		    Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
		Študent:
1.	Pojasnijo in razlagajo poglobljeno in sistematično znanje na področju upravljanja in strateškega managementa. Pri delu uporabljajo specifične teorije (npr. interesnih teorij, teorij osnov konkurenčnih prednosti) in raziskav na tem področju (PILO 2a). 
2.	Prepoznajo in analizirajo etične dileme upravljanja in strateškega managementa ter izkažejo proaktivni pristop v iskanju rešitev teh dilem v sodelovanju z drugimi.(PILO 3c, 4c)
3.	Izberejo in uporabijo širok nabor metod/tehnik uporabnih za svoje delo (npr. Kraljeva metoda za presojo vodenja politike podjetja; SEECGAN indeks metodologija). (PILO 1a, 2a)
4.	Kritično analizirajo kompleksna, necelovita (nepopolna) ali nasprotujoča si področja upravljanja in strateškega managementa ter pojasnijo rezultate analize upravljanja in strateškega managementa v izbranem podjetju. (PILO 2c, 3b)
5.	Uporabljajo znanje s področja upravljanja in strateškega managementa za kritično presojo raziskav, znanj in metodoloških pristopov ter utemeljijo različne (alternativne) pristope ob upoštevanju etike in trajnostni. (PILO 2a, 4c)
6.	Rešujejo probleme  s področja upravljanja in strateškega managementa ob upoštevanju etike in trajnosti na samostojen in izviren način (PILO 4a. 4b)
Oznaka PILO (i.e. predvideni študijski rezultati programa) opredeljuje prispevek posameznega naštetega predvidenega študijskega rezultata učne enote k doseganju splošnih in/ali predmetno-specifičnih kompetenc oziroma učnih izidov, ki se s programom pridobijo).
	 		    Temeljni literatura in viri
		Temeljna:
•	Duh, M. (2021). Kakovost upravljanja podjetij in njegova presoja. Zapiski predavanj. Maribor:  EPF. Strani: 1-16, 19-23, 24-26, 31-43, 51-52.
•	Duh, M. (2015). Upravljanje podjetja in strateški management. Ljubljana: GV Založba. Strani: 37-74, 95-111, 114-121, 134-139, 143-178.
•	Kralj, J. (1995). Politika podjetja v tržnem gospodarstvu. Maribor: EPF. Strani: 132-140, 396-422.
•	Belak, J. (2003). Praktikum managementa. Druga spremenjena izdaja. Maribor: Založba MER.
•	MER Revija za management in razvoj, 2000, 2 (4-5).
Dopolnilna literatura za razširitev znanja z izbranimi tematskimi področji: 
Duh, M. & Djokić, D. (2021). Transparency and disclosure regulations - a valuable component of improving corporate governance practice in transition economies. V M. Mulej, G. O’Sullivan, & T. Štrukelj, (ured.), Social responsibility and corporate governance. Vol. 2, Policy and practice (str. 193-228). Cham: Palgrave Macmillan: Springer Nature.  bo določena individualno glede na izbrano seminarsko raziskavo.
•	Duh, M., & Štrukelj, T. (2023). Incorporating Sustainability into strategic management for maintaining competitive advantage: the requisite holism of process, institutional, and instrumental dimensions. V A. De Moraes (ured.),  Strategic management and international business policies for maintaining competitive advantage (str. 189-218).
	                     Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju        Opomba:
Pisni izpit se lahko nadomesti z dvema vmesnima preizkusoma znanja.