SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinškega komuniciranja 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih iz marketinškega komuniciranja.

Vsebina

1. Opredelitev marketinškega komuniciranja 2. Značilnosti procesa komuniciranja 3. Cilji in strategije marketinškega komuniciranja 4. Planiranje marketinškega komuniciranja 5. Množični mediji in razvoj novih medijev 6. Digitalno marketinško komuniciranje 7. Družbeni mediji 8. Oglaševanje 9. Pospeševanje prodaje 10. Osebna prodaja 11. Odnosi z javnostjo in sponzoriranje 12. Merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja 13. Regulativa na področju marketinškega komuniciranjaja

Metode poučevanja in učenja

klasična predavanja; obravnava študijskih primerov; aktivno skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja marketinškega komuniciranja 2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju marketinškega komuniciranja 3. Se naučijo razložiti ključne povezave na področju marketinškega komuniciranja 4. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju marketinškega komuniciranja. 5. Se zavedajo lastne etične in profesionalne odgovornosti na področju marketinškega komuniciranja Kognitivne/Intelektualne veščine 1. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinškega komuniciranja v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir. 2. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov. 5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju marketinškega komuniciranja.

Temeljni literatura in viri

1. Završnik, Bruno, 2018: Marketinško komuniciranje. Maribor. Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): 2. Jančič, Z., & Žabkar, V. (2013). Oglaševanje. Ljubljana: Založba FDV 3. Shimp. T.A. (2007). Advertising, Promotion and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communications. Fort Worth: The Dryden Press. 4. Završnik, B. (2015). The relationship between public relations and firm´s effectiveness. V: Proceedings. Zrenjanin: Univ. Novi Sad, Technical faculty Mihajlo Pupin., str. 247-252.

  • red. prof. dr. BRUNO ZAVRŠNIK, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 80
  • Seminarska naloga: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.