Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinškega komuniciranja
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih iz marketinškega komuniciranja.
Vsebina
1. Opredelitev marketinškega komuniciranja
2. Značilnosti procesa komuniciranja
3. Cilji in strategije marketinškega komuniciranja
4. Planiranje marketinškega komuniciranja
5. Množični mediji in razvoj novih medijev
6. Digitalno marketinško komuniciranje
7. Družbeni mediji
8. Oglaševanje
9. Pospeševanje prodaje
10. Osebna prodaja
11. Odnosi z javnostjo in sponzoriranje
12. Merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja
13. Regulativa na področju marketinškega komuniciranjaja
Metode poučevanja in učenja
klasična predavanja;
obravnava študijskih primerov;
aktivno skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja marketinškega komuniciranja
2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju marketinškega komuniciranja
3. Se naučijo razložiti ključne povezave na področju marketinškega komuniciranja
4. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju marketinškega komuniciranja.
5. Se zavedajo lastne etične in profesionalne odgovornosti na področju marketinškega komuniciranja
Kognitivne/Intelektualne veščine
1. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinškega komuniciranja v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir.
2. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
4. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov.
5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju marketinškega komuniciranja.
Temeljni literatura in viri
1. Završnik, Bruno, 2018: Marketinško komuniciranje. Maribor.
Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks):
2. Jančič, Z., & Žabkar, V. (2013). Oglaševanje. Ljubljana: Založba FDV
3. Shimp. T.A. (2007). Advertising, Promotion and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communications. Fort Worth: The Dryden Press.
4. Završnik, B. (2015). The relationship between public relations and firm´s effectiveness. V: Proceedings. Zrenjanin: Univ. Novi Sad, Technical faculty Mihajlo Pupin., str. 247-252.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju