Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Osvojijo osnove pojmov iz področja marketinga.
2. Spoznajo uporabnost teorij marketinga.
3. Spoznajo osnovne elemente marketinga in povezave med njimi.
4. Pridobijo občutek za reševanje lažjih marketinških problemov.
Vsebina
1. Splošno o marketingu
- opredeljevanje marketinga
- osnovni koncepti v marketingu
- marketinški sistemi
- marketing v digitalnem okolju
2. Organizacija in njeno ožje ter širše okolje
- dobavitelji
- odjemalci
- konkurenti
- sestavine širšega okolja
3. Strateške razsežnosti marketinga
4. Raziskave za potrebe marketinga
5. Marketinški splet
6. Marketing izdelkov
7. Cene v marketingu
8. Marketinške poti
9. Marketinško komuniciranje
Metode poučevanja in učenja
- klasična predavanja,
- interaktivna predavanja
- obravnava študijskih primerov;
- seminarski projekti,
- timsko delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Osvojijo osnovne pojme s področja marketinga.
2. Se naučijo uporabljati enostavnejše analitične metode pri reševanju poslovnih problemov.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Ob upoštevanju navodil znajo izvesti osnovno analizo marketinškega problema, upoštevajoč določena izhodišča.
2. Znajo zbrati in urediti osnovne podatke in ideje na standarden način.
3. Študenti se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Uporabljajo IKT.
2. Razvijajo spretnosti za timsko delo.
3. Izgrajujejo profesionalno etiko.
4. Razvijajo interes za vseživljenjsko učenje.
Praktične veščine:
Izvajanje nekaterih marketinških aktivnosti v praksi (npr. Zbiranje primarnih podatkov, ipd.)
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura:
• IRŠIČ, Matjaž, MILFELNER, Borut, PISNIK, Aleksandra. Marketing : temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju : [znanstvena monografija]. Harlow (England) [etc.]: Pearson Education, cop. 2019. [XII],
Dodatna študijska literatura:
• Armstrong, G., Kotler, P. (2011). Marketing; An Introduction. Pearson Publication.
• Kotler, P. 2004. Management trženja, 11. Izdaja. Posušje: Mate in Ljubljana: GV Založba. V poštev pridejo strani: 17-23; 26-27; 60-64; 72-76; 279-300;
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Študent lahko pristopi h kolokviju, če ima vsaj 70% prisotnost na predavanjih.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - aktivno delo na vajah:
- pisni izpit:
Pisni izpit se lahko nadomesti z dvema kolokvijema med semestrom.