Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Usvojijo nove pojme iz področja ekono¬mije, ki se navezujejo na vsebinske sklope predmetov drugega letnika univerzitetnega študija.
2. Utrdijo in nadgradijo poznavanje poslovne terminologije.
3. Razvijajo specifične poslovne komunikacijske spretnosti (predstavitve, sestanki, pogajan¬ja).
Vsebina
Pri predmetu so obravnavane različne teme s področja ekonomije in poslovnih ved za doseganje ciljev, ki vključujejo sposobnosti branja/razumevanja strokovnih besedil, pisanja poslovnih pisem, razumevanje pogovorov, TV in radijskih programov; primerno izražanje v telefonski komunikaciji, na sestankih in pri predstavitvah.
Metode poučevanja in učenja
- Predavanja/lektorske vaje
- Delo v dvojicah in skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
Študenti:
1. Nadgradijo sposobnost branja in interpretacije strokovnih besedil v nemškem jeziku.
2. Usvojijo pisanje poslovnih pisem.
3. Nadgradijo in utrdijo razumevanje daljših govorov, pogajanj, dialogov ter primerno izražanje v pogajanjih, na sestankih in pri predsta¬vitvah.
4. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju ekonomije in poslovnih ved.
5. Nadgradijo občutek za druge kulture in običaje poslovanja v nemško govorečih deželah ter v širšem evropskem prostoru.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov.
2. Znajo zbirati, ocenjevati in razumevati zahtevnejša avtentična poslovna besedila.
3. Razumejo zahtevnejše ekonomske in poslovne koncepte, ki se navezujejo na ostale predmete drugega letnika.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
2. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
3. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah.
4. Imajo občutek za kulturne razlike.
Praktične veščine:
Študenti:
1. Se znajo učinkovito in ustrezno pisno in ustno izražati v nemškem jeziku v različnih mednarodnih poslovnih situacijah.
2. Samostojno in suvereno uporabljajo spletne slovarje in druga jezikovna orodja.
Temeljni literatura in viri
Obvezna literatura:
1. Nadja Fügert, Regine Grosser et al.: DaF im Unternehmen B1/B2, Kursbuch mit Audios und Filmen online
B1–B2, Klett Verlag, 2017 (izbrana poglavja)
2. Volker Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen Verlag, 2010
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Opravljen izpit iz predmeta 1. letnika - Poslovna nemščina I.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - Test;
- Ustni izpit*;
- Pisni izpit
* Študent mora obvezno pristopiti k razpisanemu ustnemu delu izpita. Brez ocene ustnega dela je skupna končna ocena izpita negativna. Študent, ki ne pristopi k ustnemu izpitu v tekočem študijskem letu, sme k ustnemu izpitu ponovno pristopiti v naslednjem študijskem letu, ko so razpisani termini za ustne izpite.