SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. sistematično nadgradijo znanje na področju angleške poslovne terminologije ter jezikovnih spretnosti s področja ekonomskih in poslovnih ved; 2. se usposobijo uporabljati svoje jezikovno znanje in spretnosti v konkretnih primerih iz področja poslovne komunikacije za delovanje v mednarodnem poslovnem okolju; 3. sistematično uporabljajo analitični pristop k preučevanju značilnosti rabe angleščine kot tujega jezika stroke za znanstvene in strokovne namene; 4. izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.

Vsebina

Pri predmetu so obravnavane različne teme s področja ekonomije in poslovnih ved zato, da študenti dosežejo: a) strokovne cilje: - sposobnosti branja strokovnih ekonomskih besedil v angleščini; - sposobnost pisanja različnih oblik poslovne korespondence v angleškem jeziku; - primerno izražanje v angleškem jeziku na pogajanjih, na sestankih in pri predstavitvah; - razumevanje govorov, pogajanj, dialogov, TV in radijskih programov z ekonomsko vsebino; b) akademski cilj: - sposobnost rabe angleškega jezika v okviru študija ekonomije in poslovnih ved;

Metode poučevanja in učenja

predavanja/lektorske vaje; učenje jezika s pomočjo TBL metode; delo v dvojicah in skupinsko delo; analiza študijskih primerov; obrnjeno učenje;

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. celovito obvladajo specifično znanje angleščine za komuniciranje v različnih poslovnih in akademskih kontekstih; 2. znajo pisati poslovno korespondenco v angleškem jeziku; 3. so zmožni samostojnega proučevanja in učenja angleščine za študij ekonomskih in poslovnih ved; 4. razvijejo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: 1. so sposobni poiskati in povezati nove informacije (v angleškem jeziku) s področja ekonomije in poslovnih ved v angleški strokovni literaturi ; 2. so sposobni utemeljiti svoje odločitve in argumente v angleškem jeziku; 3. znajo preučiti nasprotujoče si informacije in presoditi vzroke za to.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. imajo sposobnost samostojnega učenja angleškega jezika kot tujega jezika stroke (v strokovne in študijske namene); 2. znajo uporabljati informacijske tehnologije za učenje poslovne terminologije in ključnih jezikovnih spretnosti v okviru ekonomije in poslovnih ved; 3. znajo uporabljati angleščino v okviru timskega dela in vodenje tima v poslovni komunikaciji; 4. znajo samovrednotenju lastnega dela in znanja angleščine kot jezika za poslovne namene; 5. znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine: Študenti: 1. lahko delujejo samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): Mascull, B. (2010). Business Vocabulary in Use Advanced with Answers (2nd ed.). Cambridge University Press. Armitage-Amato, R. (2005 ali novejša izdaja). PONS Jezikovni priročnik Poslovni stiki ANGLEŠČINA. Založba Rokus d.o.o. Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): MacKenzie, I. (2010). English for Business Studies Student’s Book: A Course for Business Studies and Economics Students (Cambridge Professional English) (3rd ed.). Cambridge University Press. Ashley, A. (2003). Oxford Handbook of Commercial Correspondence. Student’s Book (A Handbook Commercial Correspondence) (UK ed.). Oxford University Press – izbrana poglavja EVROTERM. Večjezična terminološka baza izrazov Evropske unije. Dostopno na: https://evroterm.vlada.si/evroterm?clang=en

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Opravljen izpit iz Poslovnega angleškega jezika I. in II.

  • lekt. dr. NATAŠA GAJŠT, prof. ang.

  • Pisni izpit: 70
  • Ustni izpit: 20
  • Seminarsko delo: 10

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.