SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Sistematično nadgradijo znanje na področju nemške poslovne komunikacije in sicer za vse jezikovne spretnosti: bralno in slušno razumevanje, govorno sporočanje in sporazumevanje ter pisno spora¬zu¬me¬vanje. 2. Se usposobijo uporabljati svoje jezikovno znanje nemščine v različnih kompleksnih mednarodnih situacijah iz poklicnega okolja. 3. Utrdijo pozitiven odnos do tujega jezika in kulture ter se znajo spoprijeti z morebitnimi predsodki.

Vsebina

Pri predmetu so obravnavane različne teme s področja ekonomije in poslovnih ved za doseganje ciljev, ki se nanašajo na sposobnost branja/razumevanja nemških ekonomskih in poslovnih besedil, strokovnih revij in učbeniških gradiv; zmožnost sodelovanja v programih izmenjave in študija v tujini, spremljanje predavanj v nemškem jeziku, pisanje zapiskov v tujem jeziku, povzemanje v tujem jeziku in primerno izražanje v pogajanjih, na sestankih in pri predstavitvah.

Metode poučevanja in učenja

- predavanja/lektorske vaje; - AV predstavitve; - problemsko zasnovano učenje jezika; - delo v dvojicah in skupinsko delo;

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja poslovne komunikacije v nemškem jeziku. 2. Znajo uporabljati nemški poslovni jezik za potrebe nadaljnjega študija ali na kasnejšem delovnem mestu doma ali v tujini. 3. Znajo opisati in primerjati različne prodajne poti, razložiti in ovrednotiti prodajne strategije in se pogajati 4. Znajo voditi razgovor s mednarodnimi poslovnimi partnerji.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: 1. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje iz zahtevnih nemških besedil ter jih ustrezno povezati ali umestiti v ustrezni strokovni okvir. 2. Znajo v nemškem jeziku razložiti, utemeljiti svoje odločitve glede rešitve določenega problema v simulirani poklicni situaciji. 3. Znajo preučiti nasprotujoče se informacije v nemškem jeziku in presoditi oz. podati vzroke za to. 4. Znajo v nemškem jeziku sestaviti vsebinsko ustrezen povzetek slovenskega strokov¬nega članka. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Znajo efektivno organizirati svoj čas in pravočasno izpolnjevati obveznosti. 2. Obvladajo profesionalno etiko. 3. Obvladajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, refleksijo in evalvacijo. 4. Razvijajo interes za vseživljenjsko učenje. 5. Imajo razvit občutek za medkulturne razlike. Praktične veščine: Študenti: 1. Se znajo učinkovito in ustrezno pisno in ustno izražati v nemškem jeziku v različnih mednarodnih poslovnih situacijah. 2. Samostojno in suvereno uporabljajo spletne slovarje in druga jezikovna orodja.

Temeljni literatura in viri

1. Nadja Fügert, Regine Grosser et al.: DaF im Unternehmen B1/B2, Kursbuch mit Audios und Filmen online B1–B2, Klett Verlag, 2017 (izbrana poglavja)

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Opravljen izpit iz predmeta 1. in 2. letnika - Poslovna nemščina I. in II.

  • lekt. mag. ALENKA PLOS, prof. nem.

  • Pisni izpit: 70
  • Ustni izpit: 20
  • Opravljene domače naloge: 10

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.