Cilji in kompetence
		Osnovni cilj predmeta Veščine komuniciranja, da študente seznani z osnovami poslovnega komuniciranja, predvsem pa, da jim omogoči pridobivanje veščin komuniciranja.
	 		    Vsebina
		1.	Uvod 
2.	Osnove komuniciranja
3.	Osnove poslovnega komuniciranja
4.	Besedno komuniciranje
5.	Nebesedno komuniciranje
6.	Sporočanje in komuniciranje
7.	Predstavitev
8.	Sestanek 
9.	Intervju
10.	Govor
11.	Poslušanje
12.	Druge oblike komuniciranja in sporočanja
	 		    Metode poučevanja in učenja
		-	interaktivna predavanja;
-	laboratorijske vaje;
-	aktivno skupinsko delo
	 		    Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
		Znanje in razumevanje:
Študent bo obvladal pripravo, izvedbo in analizo naslednjih aktivnosti: 
-	Predstavitev
-	Sestanek 
-	Intervju
-	Govor
-	Poslušanje
	 		    Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
		Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti se naučijo koordinirane rabe naštetih orodij na področju poslovnega komuniciranja.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študent v procesu izvajanja predmeta razvijejo: 
-	Spretnosti timskega dela.
-	Profesionalno etiko na področju poslovnega komuniciranja.
	 		    Temeljni literatura in viri
		Temeljna literatura
1.	Mumel, D. 2008. Komuniciranje v poslovnem okolju. Maribor: De Vesta, 2008.
Dodatna literatura
1.	Thill J.V., Bovee C.L., 2011. Excellence in Business Communication. Pearson Educatuon, New Jersey
2.	Lahiff J. M., Penrose J. M. 1997. Business Communication: Strategies and Skills. Prentice Hall, New Jersey
3.	Greene M., Ripley J. 1998. Communicating for Future Business Professionals. Prentice Hall, New Jersey
	                     Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju        -	seminarska naloga ali vaje;
-	pisni izpit