Cilji in kompetence
Osnovni cilj predmeta Veščine komuniciranja, da študente seznani z osnovami poslovnega komuniciranja, predvsem pa, da jim omogoči pridobivanje veščin komuniciranja.
Vsebina
1. Uvod
2. Osnove komuniciranja
3. Osnove poslovnega komuniciranja
4. Besedno komuniciranje
5. Nebesedno komuniciranje
6. Sporočanje in komuniciranje
7. Predstavitev
8. Sestanek
9. Intervju
10. Govor
11. Poslušanje
12. Druge oblike komuniciranja in sporočanja
Metode poučevanja in učenja
- interaktivna predavanja;
- laboratorijske vaje;
- aktivno skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študent bo obvladal pripravo, izvedbo in analizo naslednjih aktivnosti:
- Predstavitev
- Sestanek
- Intervju
- Govor
- Poslušanje
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti se naučijo koordinirane rabe naštetih orodij na področju poslovnega komuniciranja.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študent v procesu izvajanja predmeta razvijejo:
- Spretnosti timskega dela.
- Profesionalno etiko na področju poslovnega komuniciranja.
Temeljni literatura in viri
Temeljna literatura
1. Mumel, D. 2008. Komuniciranje v poslovnem okolju. Maribor: De Vesta, 2008.
Dodatna literatura
1. Thill J.V., Bovee C.L., 2011. Excellence in Business Communication. Pearson Educatuon, New Jersey
2. Lahiff J. M., Penrose J. M. 1997. Business Communication: Strategies and Skills. Prentice Hall, New Jersey
3. Greene M., Ripley J. 1998. Communicating for Future Business Professionals. Prentice Hall, New Jersey
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - seminarska naloga ali vaje;
- pisni izpit