SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni cilj predmeta Veščine komuniciranja, da študente seznani z osnovami poslovnega komuniciranja, predvsem pa, da jim omogoči pridobivanje veščin komuniciranja.

Vsebina

1. Uvod 2. Osnove komuniciranja 3. Osnove poslovnega komuniciranja 4. Besedno komuniciranje 5. Nebesedno komuniciranje 6. Sporočanje in komuniciranje 7. Predstavitev 8. Sestanek 9. Intervju 10. Govor 11. Poslušanje 12. Druge oblike komuniciranja in sporočanja

Metode poučevanja in učenja

- interaktivna predavanja; - laboratorijske vaje; - aktivno skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študent bo obvladal pripravo, izvedbo in analizo naslednjih aktivnosti: - Predstavitev - Sestanek - Intervju - Govor - Poslušanje

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti se naučijo koordinirane rabe naštetih orodij na področju poslovnega komuniciranja. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študent v procesu izvajanja predmeta razvijejo: - Spretnosti timskega dela. - Profesionalno etiko na področju poslovnega komuniciranja.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura 1. Mumel, D. 2008. Komuniciranje v poslovnem okolju. Maribor: De Vesta, 2008. Dodatna literatura 1. Thill J.V., Bovee C.L., 2011. Excellence in Business Communication. Pearson Educatuon, New Jersey 2. Lahiff J. M., Penrose J. M. 1997. Business Communication: Strategies and Skills. Prentice Hall, New Jersey 3. Greene M., Ripley J. 1998. Communicating for Future Business Professionals. Prentice Hall, New Jersey

  • red. prof. dr. DAMIJAN MUMEL, univ. dipl. psih.

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 30

  • : 30
  • : 30
  • : 90

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.