Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju organizacijskega vedenja.
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih iz področja organizacijskega vedenja.
3. Kritično uporabljajo pristop k preučevanju organizacijskega vedenja.
4. Izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.
Vsebina
• Opredelitev organizacijskega vedenja
• Zgodovinski razvoj organizacijskega vedenja
• Vpliv kulture in organizacijsko vedenje
• Organizacijska kultura
• Motivacijske teorije
• Motivacija v delovnem okolju
• Vodenje
• Delovni timi
• Upravljanje timov
• Komunikacijski stili
• Pogajanje in reševanje konfliktov
• Upravljanje raznolikosti zaposlenih
Metode poučevanja in učenja
" klasična predavanja
" igra vlog
" študije primerov
" delavnice
" oblikovanje timov
" video in filmi
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Pridobijo poglobljeno znanje na področju specializacije organizacijskega vedenja.
2. Se naučijo razložiti povezave na področju organizacijskega vedenja.
3. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju organizacijskega vedenja.
4. Se naučijo analizirati in sintetizirati organizacijsko vedenje v različnih kulturnih okoljih.
5. Razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih in abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil.
2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja organizacijskega vedenja v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir.
3. Znajo preučiti nasprotujoče si informacije in presoditi vzroke za to.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
2. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
3. Nadgrajujejo sposobnosti timskega dela in sposobnosti za vodenje tima.
4. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov.
5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
6. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju.
Praktične veščine:
Študent:
1. pridobi praktične izkušnje na področju organizacijskega vedenja
2. lahko deluje samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.
Temeljni literatura in viri
Treven S. (2001) Mednarodno organizacijsko vedenje. Gospodarski vestnik, Ljubljana.
Robbins, Judge, Campbell. (2017) Organizational Behaviour, Pearson. ( določena poglavja)
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
• aktivno delo na predavanjih in vajah 40%
• pisni izpit 60%