Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinga na način, da spoznajo pomen blagovnih znamk za udeležence v menjalnih procesih.
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih na področju managementa blagovnih znamk.
3. Kritično uporabljajo različne pristope k preučevanju identitete in vrednosti blagovne znamke.
4. Izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.
Vsebina
1. Trendi, ki povečujejo pomen blagovnih znamk
2. Koncept blagovne znamke in pomen managementa blagovnih znamk
3. Blagovna znamka kot sestavina premoženja organizacije
4. Management blagovnih znamk
" Identiteta blagovne znamke (vizija, vizualizacija, osebnost,...)
" Ustvarjanje poznavanja blagovnih znamk
" Določanje elementov blagovne znamke
" Razvoj blagovnih znamk
" Arhitektura blagovnih znamk
5. Merjenje vrednosti blagovnih znamk
Metode poučevanja in učenja
• Klasična predavanja.
• Interaktivna predavanja.
• Multimedijski predstavitve.
• Študijski primeri.
• Seminarji.
• Reševanje fiktivnih in dejanskih problemov.
• Delo v skupinah.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Obvladajo specifično znanje s področja blagovnih znamk.
2. Se naučijo razložiti elemente blagovne znamke in povezave med notranjim in zunanjim pogledom na blagovno znamko.
3. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju vrednosti blagovnih znamk.
4. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na blagovne znamke ob spreminjajočih se pogojih na trgu.
5. Razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih in abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil.
2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja blagovnih znamk v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir.
3. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na področju marketinga.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
4. Nadgrajujejo sposobnosti timskega dela in sposobnosti za vodenje tima.
5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov.
6. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
7. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju.
Praktične veščine:
Študent:
1 Lahko deluje samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
PISNIK, A. (2021): E- gradivo Blagovne znamke: temeljni pojmi in strategije (v Moodlu)
PISNIK, A. (2022): Blagovne znamke: temeljni pojmi in strategije, Univerzitetna založba UM
De Chernatony, L. (2002): Blagovna znamka: od vizije do vrednotenja - strateško oblikovanje in vzdrževanje blagovnih znamk. Ljubljana : GV založba, 2002
Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks):
Keller, K. L. (najnovejša izdaja). Strategic Brand Management. Upper Saddle River, N. J., London…: Prentice-Hall.
Kapferer, J.-N. (najnovejša izdaja). The New Strategic Brand Management. London: Kogan Page.
Besedila, ki jih nosilka predmeta v začetku semestra navede.
Texts prescribed by the lecturer
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
• Osnove marketinga
• Pogoj za pristop k medletnim testom je 70% prisotnost na predavanjih.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Pisni izpit je lahko nadomeščen z dvema testoma med letom.