SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinga na način, da spoznajo pomen blagovnih znamk za udeležence v menjalnih procesih. 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih na področju managementa blagovnih znamk. 3. Kritično uporabljajo različne pristope k preučevanju identitete in vrednosti blagovne znamke. 4. Izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.

Vsebina

1. Trendi, ki povečujejo pomen blagovnih znamk 2. Koncept blagovne znamke in pomen managementa blagovnih znamk 3. Blagovna znamka kot sestavina premoženja organizacije 4. Management blagovnih znamk " Identiteta blagovne znamke (vizija, vizualizacija, osebnost,...) " Ustvarjanje poznavanja blagovnih znamk " Določanje elementov blagovne znamke " Razvoj blagovnih znamk " Arhitektura blagovnih znamk 5. Merjenje vrednosti blagovnih znamk

Metode poučevanja in učenja

• Klasična predavanja. • Interaktivna predavanja. • Multimedijski predstavitve. • Študijski primeri. • Seminarji. • Reševanje fiktivnih in dejanskih problemov. • Delo v skupinah.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Obvladajo specifično znanje s področja blagovnih znamk. 2. Se naučijo razložiti elemente blagovne znamke in povezave med notranjim in zunanjim pogledom na blagovno znamko. 3. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju vrednosti blagovnih znamk. 4. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na blagovne znamke ob spreminjajočih se pogojih na trgu. 5. Razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih in abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil. 2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja blagovnih znamk v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir. 3. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na področju marketinga. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnosti timskega dela in sposobnosti za vodenje tima. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov. 6. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. 7. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine: Študent: 1 Lahko deluje samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): PISNIK, A. (2021): E- gradivo Blagovne znamke: temeljni pojmi in strategije (v Moodlu) PISNIK, A. (2022): Blagovne znamke: temeljni pojmi in strategije, Univerzitetna založba UM De Chernatony, L. (2002): Blagovna znamka: od vizije do vrednotenja - strateško oblikovanje in vzdrževanje blagovnih znamk. Ljubljana : GV založba, 2002 Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): Keller, K. L. (najnovejša izdaja). Strategic Brand Management. Upper Saddle River, N. J., London…: Prentice-Hall. Kapferer, J.-N. (najnovejša izdaja). The New Strategic Brand Management. London: Kogan Page. Besedila, ki jih nosilka predmeta v začetku semestra navede. Texts prescribed by the lecturer

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

• Osnove marketinga • Pogoj za pristop k medletnim testom je 70% prisotnost na predavanjih.

  • red. prof. dr. ALEKSANDRA PISNIK, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 50
  • Izdelava seminarske naloge: 40
  • Akt.sod.na pred.: 10

  • : 30
  • : 30
  • : 90

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.