SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju managementskih konceptov 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih iz področja razumevanja managementskih konceptov 3. Osvojijo sistemski pristop k preučevanju managementskih konceptov 4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju managementa

Vsebina

• Kaj so managementski koncepti • Zakaj podjetja in druge organizacije uporabljajo managementske koncepte – managementska analiza vrednotenja učinkov managementskih modelov v praksi • Kako zasnovati managemetnski koncept v praksi • Kako razvijati managementske koncepte za prakso • Predstavitev splošno uveljavljenih managementskih konceptov • Vloga človeških virov pri zasnovi in uvajanju managementskih konceptov • Vpliv poslovnega okolja na potencial človeških virov v managementskih konceptih • Upravljanje človeških virov • Managementski ukrepi motiviranja zaposlenih za obvladovanje managementskih konceptov • Oblikovanje in ohranjanje organizacijske kulture • Upravljanje delovnih skupin in timov • Raznolikost zaposlenih • Managementski koncepti v podjetjih in drugih organizacijah v Sloveniji in drugih državah, članic EU

Metode poučevanja in učenja

- interaktivna predavanja; - samostojno delo študentov na projektu; - študije primerov na vajah

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Obvladajo specifično znanje s področja managementskih konceptov 2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju managementskih konceptov 3. Se naučijo prepoznavati povezave med različnimi managementskimi koncepti 4. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve na področju managementa 5. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na managementske koncepte v praksi 6. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje na področju managementa 7. Se usposobijo za spremljanje in nadziranje managementskih rešitev 8. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju managementa.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih strokovnih problemov, ob upoštevanju osnovnih usmeritev. 2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja managementskih konceptov v literaturi in praksi. 3. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature. 4. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve problema ter znajo presoditi o pomenu in značilnosti zbranih podatkov. 5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju managementskih kocneptov 2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

• Uršič, Duško, Treven, Sonja: Humani dejavnik managemetnskih konceptov. UM, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor, 2005 • Uršič, Duško, Nikl, Aljoša: Učeča se organizacija. Management Forum, Maribor, 2004 • Treven, Sonja: Mednarodno organizacijsko vedenje. GV, Ljubljana, 2001 • Helriegel, M, Slokan, R.: Organizational behavior, Prentice Hall, 2004

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

razumevanje pisne angleščine

  • red. prof. dr. DUŠKO URŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • 2 kolokvija ali pisni izpit: 40
  • Seminarske vaje: 40
  • Projekt: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.