SLO | EN

Cilji in kompetence

Osrednja pozornost je namenjena koordinaciji in učinkovitemu upravljanju z resursi (ljudje, materiali, tehnologije in sistemi), ki so potrebni za proizvodnjo in menjavo izdelkov ali storitev. Management dobavne verige praviloma vključuje nabavo, gospodarjenje z materiali in logistiko. Študenti bodo pridobili znanje o tem, kako tokovi blaga, informacij in storitev potekajo med podjetji in njihovimi strankami.

Vsebina

1. Uvod 2. Struktura in organiziranost dobavne verige 3. Vloga proizvodnje v dobavni verigi 4. Transport in logistične storitve v dobavni verigi 5. Upravljanje dobavne verige 6. Integriranje dobavne verige 7. Koncept globalne dobavne verige 8. Elektronsko poslovanje v dobavni verigi

Metode poučevanja in učenja

- predavanja; - obravnava študijskih primerov; - seminarska naloga

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: ? študenti bodo spoznali orodja za analiziranje in izboljševanje poslovnih procesov, s katerimi je mogoče izboljšati zadovoljstvo strank in poslovne rezultate; ? študenti bodo sposobni celovito opazovati povezanost poslovnih funkcij med podjetji.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Prenesljive/ključne spretnosti in drugi atributi: ? sposobnost uporabe logističnih konceptov v globalnem okolju; ? sposobnost učinkovitega poslovanja v različnih makrologističnih okoljih.

Temeljni literatura in viri

1. Logožar, Klavdij. 2004. Poslovna logistika: elementi in podsistemi. Ljubljana: GV Izobraževanje. 2. Jonsson, Patrik. 2008. Logistics and Supply Chain Management. London: McGraw-Hill.

  • izr. prof. dr. KLAVDIJ LOGOŽAR, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 60
  • Seminarska naloga: 30
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 10

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.