SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Se seznanijo z osnovno terminologijo, ki se navezuje na različna področja ekonomije in poslovnih ved. 2. Razvijajo specifične slušne, govorne, bralne in pisne sposobnosti s pomočjo enostavnih strokov¬nih besedil. 3. Razvijajo specifične poslovne komunikacijske spretnosti (se znajo predstaviti, povedati nekaj o svojem podjetju, o delu) v vsakodnevnih situacijah ter okoliščinah na delovnem mestu. 4. Razvijajo pozitiven in strpen odnos do govorcev tujega jezika in tujih kultur.

Vsebina

Predmet obravnava različne teme in osnovno besedišče s področja poslovnih situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali osnove nemškega jezika (se znajo predstaviti, povedati nekaj o svojem podjetju, o delu, so sposobni preprosto komunicirati, če druga oseba govori v tujem jeziku počasi in jasno).

Metode poučevanja in učenja

Predavanja/ seminarske vaje AV predstavitve Delo v dvojicah in skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Se naučijo osnov izražanja, pisanja in razmišljanja v nemškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved. 2. Študenti znajo voditi poslovno konverzacijo po telefonu na osnovni ravni. 3. Znajo sestaviti poslovna pisma/e-pošto v nemščini na osnovni ravni.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: 1. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje. 2. Znajo pokazati individualne lastnosti, kot so odgovornost, integriteta in spoštovanje sebe ter drugih. 3. Se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje. 4. Učinkovito delajo z drugimi in s svojimi idejami prispevajo k skupinskemu delu. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Uporabljajo IKT. 2. Znajo organizirati čas in pravočasno izpolnjevati obveznosti. 3. Izgrajujejo profesionalno etiko. 4. Razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo. 5. Razvijajo interes za vseživljenjsko učenje. Praktične veščine: Študenti: 1. Se znajo učinkovito in ustrezno pisno in ustno izražati v nemškem jeziku v različnih mednarodnih poslovnih situacijah. 2. Z majhno pomočjo uporabljajo spletne slovarje in druga jezikovna orodja.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literature (Compulsory textbooks): 1. Andreea Farmache, Regine Grosser et al.: DaF im Unternehmen A 1. Kurs- und Übungsbuch mit Audios und Filmen online, Klett Verlag, 2016 (izbrana poglavja) 2. Volker Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen, 2010 (izbrana ploglavja)

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Začetniki ali osnovno znanje nemškega jezika na ravni A1.

  • lekt. mag. ALENKA PLOS, prof. nem.

  • Pisni izpit: 80
  • Opravljene domače naloge: 20

  • : 30
  • : 15
  • : 105

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.