Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Se seznanijo z osnovno terminologijo, ki se navezuje na različna področja ekonomije in poslovnih ved.
2. Razvijajo specifične slušne, govorne, bralne in pisne sposobnosti s pomočjo enostavnih strokov¬nih besedil.
3. Razvijajo specifične poslovne komunikacijske spretnosti (se znajo predstaviti, povedati nekaj o svojem podjetju, o delu) v vsakodnevnih situacijah ter okoliščinah na delovnem mestu.
4. Razvijajo pozitiven in strpen odnos do govorcev tujega jezika in tujih kultur.
Vsebina
Predmet obravnava različne teme in osnovno besedišče s področja poslovnih situacij, v katerih bodo bodoči diplomanti uporabljali osnove nemškega jezika (se znajo predstaviti, povedati nekaj o svojem podjetju, o delu, so sposobni preprosto komunicirati, če druga oseba govori v tujem jeziku počasi in jasno).
Metode poučevanja in učenja
Predavanja/ seminarske vaje
AV predstavitve
Delo v dvojicah in skupinsko delo
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Se naučijo osnov izražanja, pisanja in razmišljanja v nemškem jeziku na področju ekonomije in poslovnih ved.
2. Študenti znajo voditi poslovno konverzacijo po telefonu na osnovni ravni.
3. Znajo sestaviti poslovna pisma/e-pošto v nemščini na osnovni ravni.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti:
1. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje.
2. Znajo pokazati individualne lastnosti, kot so odgovornost, integriteta in spoštovanje sebe ter drugih.
3. Se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje.
4. Učinkovito delajo z drugimi in s svojimi idejami prispevajo k skupinskemu delu.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Uporabljajo IKT.
2. Znajo organizirati čas in pravočasno izpolnjevati obveznosti.
3. Izgrajujejo profesionalno etiko.
4. Razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo.
5. Razvijajo interes za vseživljenjsko učenje.
Praktične veščine:
Študenti:
1. Se znajo učinkovito in ustrezno pisno in ustno izražati v nemškem jeziku v različnih mednarodnih poslovnih situacijah.
2. Z majhno pomočjo uporabljajo spletne slovarje in druga jezikovna orodja.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literature (Compulsory textbooks):
1. Andreea Farmache, Regine Grosser et al.: DaF im Unternehmen A 1. Kurs- und Übungsbuch mit Audios und Filmen online, Klett Verlag, 2016 (izbrana poglavja)
2. Volker Eismann: Erfolgreich in der geschäftlichen Korrespondenz, Cornelsen, 2010 (izbrana ploglavja)
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti
Začetniki ali osnovno znanje nemškega jezika na ravni A1.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju 20% - Opravljene domače naloge/ Nastop
80% - Pisni izpit