SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: • sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinga; • se usposobijo uporabiti teoretično znanje v konkretnih kompleksnih situacijah iz področja menedžmenta prodaje; • izvajajo kritično presojo problema s področja menedžmenta prodaje, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.

Vsebina

UVOD 1. DEL: SPLOŠNO O PRODAJI 1. Opredelitev in razvoj prodaje 2. Marketing in prodaja 3. Etika v prodaji 2. DEL: ANALIZA IN DIAGNOZA PRODAJE 4. Pridobivanje informacij za potrebe odločanja v prodaji 5. Vrednotenje prodaje 6. Merjenje velikosti trgov in napovedovanje prodaje 3. DEL: NAČRTOVANJE PRODAJE 7. Opredelitev načrtovanja v podjetju in njegov pomen pri načrtovanju prodaje 8. Proces načrtovanja prodaje 9. Načrtovanje predračunov prodaje 10. Načrtovanje prodajnih kvot 4. DEL: ORGANIZIRANOST PRODAJE 11. Pomen organiziranosti prodaje in proces organiziranja 12. Osnovne oblike organiziranosti prodaje in sodobni trendi organiziranosti 13. Prodajna območja in menedžment časa 5. DEL: RAVNANJE S PRODAJALCI 14. Zaposlovanje v prodaji 15. Razvoj prodajalcev 16. Vedenje prodajalcev 17. Vodenje prodajalcev 18. Motiviranje prodajalcev 19. Nagrajevanje prodajalcev 6. DEL: PRODAJANJE 20. Pomen, cilji in značilnosti prodajanja 21. Stopnje v prodajanju 22. Pogajanje v prodajanju 23. Menedžment odnosov s strankami 24. Prodajanje v različnih kulturah

Metode poučevanja in učenja

- klasična predavanja; - interaktivna predavanja; - obravnava študijskih primerov; - seminarski projekti; - delo na terenu; - timsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: • celovito obvladajo specifično znanje s področja menedžmenta prodaje; • se naučijo razložiti značilnosti posameznih stopenj menedžmenta prodaje in povezave med njimi; • se naučijo analizirati in sintetizirati posamične vplive okolja na odločanje v menedžmentu prodaje; • razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja na področju menedžmenta prodaje.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: • pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil; • pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja menedžmenta prodaje v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir; • so sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve kompleksnega problema; • znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: • dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na področju menedžmenta prodaje; • nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja; • nadgrajujejo sposobnost timskega dela in sposobnosti za vodenje tima; • razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov; • znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine Študenti: • lahko delujejo samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezni študijski vir: Snoj, B., Iršič, M. (2017). Menedžment prodaje – za teorijo in prakso. Pearson Education Limited: Edinburgh Gate, Harlow. Dodatni študijski vir: Cron, W.L., Decarlo, T.E. (2010). Sales management; 10th ed. John Wiley & Sons, Inc.

Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti

Študenti morajo za pristop k izpitu napisati in uspešno zagovarjati seminarsko nalogo.

  • doc. dr. MATJAŽ IRŠIČ, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 30

  • : 45
  • : 30
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.