SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju marketinških poti. 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih iz področja marketinških poti

Vsebina

1. Osnove marketinških poti 2. Okolje marketinških poti 3. Določanje in izbira marketinških poti 4. Izbira členov na marketinških poteh 5. Obvladovanje sporov na marketinških poteh 6. Vrednotenje uspešnosti členov na marketinških poteh • Trgovina na drobno 7. Trgovina na debelo

Metode poučevanja in učenja

• klasična predavanja; • obravnava študijskih primerov; • aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Obvladajo specifično znanje s področja marketinških poti, trgovine na drobno, trgovine na debelo. 2. Obvladajo osnove spletne prodaje 3. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju marketinških poti Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinških poti v literaturi in praksi. 2. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije pri oblikah spletne prodaje. 2. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v skupinah. 3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju marketinških poti, trgovine na drobno, trgovine na debelo in oblike spletne prodaje.

Temeljni literatura in viri

1. Završnik,B. (2021). Marketinške poti. Maribor. (v pripravi). Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): 2. Rosenbloom.B. (2004): Marketing Channels, A Management View . Thomson South-Western. 3. Levy,M. Weitz, B. (2011) . Retailing Management, 7/e. McGraw-Hill Higher Education. 4. Miller. D. (2011) .Retail marketing: A Branding and Innovation Approach. Tilde University Press

  • red. prof. dr. BRUNO ZAVRŠNIK, univ. dipl. ekon.

  • : 45
  • : 30
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.