Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju marketinških poti.
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih iz področja marketinških poti
Vsebina
1. Osnove marketinških poti
2. Okolje marketinških poti
3. Določanje in izbira marketinških poti
4. Izbira členov na marketinških poteh
5. Obvladovanje sporov na marketinških poteh
6. Vrednotenje uspešnosti členov na marketinških poteh
• Trgovina na drobno
7. Trgovina na debelo
Metode poučevanja in učenja
• klasična predavanja;
• obravnava študijskih primerov;
• aktivno skupinsko delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Obvladajo specifično znanje s področja marketinških poti, trgovine na drobno, trgovine na debelo.
2. Obvladajo osnove spletne prodaje
3. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju marketinških poti
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinških poti v literaturi in praksi.
2. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije pri oblikah spletne prodaje.
2. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v skupinah.
3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju marketinških poti, trgovine na drobno, trgovine na debelo in oblike spletne prodaje.
Temeljni literatura in viri
1. Završnik,B. (2021). Marketinške poti. Maribor. (v pripravi).
Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks):
2. Rosenbloom.B. (2004): Marketing Channels, A Management View . Thomson South-Western.
3. Levy,M. Weitz, B. (2011) . Retailing Management, 7/e. McGraw-Hill Higher Education.
4. Miller. D. (2011) .Retail marketing: A Branding and Innovation Approach. Tilde University Press
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
• seminarska naloga
• pisni izpit
20%
80%