SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti: 1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju optimizacije procesov v podjetjih. 2. Dosežejo sposobnost uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih iz področja optimizacije procesov v podjetjih 3. Razumejo in znajo uporabljati kvalitativni in kvantitativni pristop k proučevanju poslovnih procesov. 4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju optimizacije procesov v podjetjih.

Vsebina

1. Vloga Industrije 4.0 pri povezovanju poslovnih procesov 2. Modeli zalog Deterministični modeli zalog - EOQ model zalog - Modeli zalog pri količinskih popustih - Model zalog pri postopni dobavi Stohastični modeli zalog - Signalna in ciljna zaloga -.Model zalog pri negotovem sezonskem povpraševanju 3. Modeli in tehnike za načrtovanje zmogljivosti Opredelitev in določanje zmogljivosti Napovedovanje potrebnih zmogljivosti Investicijski modeli za povečanje zmogljivosti 4. Modeli za kontrolo kakovosti Diagram nadzora za spremenljivke Diagram nadzora za atribute Analiza vpliva kakovosti procesov na stroške podjetja 5. Modeli in tehnike za načrtovanje povpraševanja Modeli na osnovi analiza časovnih vrst Regresijski model Napovedovanje povpraševanja s sezonsko komponento Kazalci kakovosti napovedi Računalniška podpora: SPSS in Excel

Metode poučevanja in učenja

- klasična predavanja; - obravnava študijskih primerov; - aktivno skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Pridobijo poglobljeno znanje na področju optimizacije procesov v podjetjih. 2. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve na področju optimizacije procesov v podjetjih. 3. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje poslovnih procesov. 4. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju poslovnih procesov. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti: 1. Se naučijo povezovati različna znanja in postopke ter jih prilagoditi. 2. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve problema ter znajo presoditi o pomenu in značilnosti zbranih podatkov. 3.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. Praktične veščine: Študenti: 1. Lahko delujejo dokaj samostojno ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezni: Čančer, V. (2020). Zapiski predavanj iz Odločitvenih modelov. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta. Dodatni: Bastič, M. (2003). Izvedbeni management: Optimizacijski modeli. Maribor: EPF. Brandon-Jones, A., & Slack, N. (2008). Quantitative Analysis in Operations Management. Harlow etc.: Financial Times Press. Render, B., Stair, R. M., Hanna, M. E., & Hale, T. S. (2018). Quantitative Analysis For Management (13. izd.). Harlow: Pearson. Aktualni znanstveni in strokovni prispevki.

  • red. prof. dr. VESNA ČANČER, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit ali 2 pisna testa: 80
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 150

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.