SLO | EN

Cilji in kompetence

Osnovni cilj predmeta Vedenje odjemalcev je, da študente seznani z temeljnimi (notranjimi in zunanjimi) dejavniki, od katerih je odvisno vedenje odjemalcev. Na do-diplomski ravni se ne poglablja v problematiko raziskovanja vedenja odjemalcev.

Vsebina

1. Uvod 2. Makro dejavniki 2.1 Demografske spremembe 2.2 Spremembe kulture 2.3 Digitalizacija 2.4 Potrošniška miselnost in varstvo potrošnikov 3. Notranji procesi 3.1 Zaznavanje 3.2 Vrednote 3.3 Motivacija 3.4 Stališča in čustva 3.5 Učenje 3.6 Situacija 3.7 Proces odločanja 4. Zunanji dejavniki 4.1 Družina in gospodinjstvo 4.2 Referenčne skupine 4.3 Življenjski stil 5. Nakupno in po-nakupno vedenje

Metode poučevanja in učenja

- Interaktivna predavanja; - obravnava študijskih primerov; - vaje; - aktivno skupinsko delo.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študent bo razumel osnovne dejavnike vedenja odjemalcev, razumeti, da vedenje odjemalcev determinirajo notranji in zunanji dejavniki ter razumeti temeljne procese, ki se pri tem odvijajo.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti osvojijo razumevanje in uporabo ključnih teorij vedenja odjemalcev v reševanju konkretnih strokovnih problemov, ob upoštevanju osnovnih usmeritev. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študent bo sposoben uporabiti pridobljena znanja pri načrtovanju marketinškega spleta. Študent v procesu izvajanja predmeta razvije tudi spretnosti timskega dela in profesionalno etiko na področju vedenja odjemalcev.

Temeljni literatura in viri

Temeljna literatura 1. Gradivo, ki ga študenti dobijo na predavanjih 2. Mumel D. (2001). Vedenje porabnikov. EPF, Maribor 3. Mumel D., Gaber B., Milfelner B. (2004). Vedenje porabnikov. EPF, Maribor 4. Vida I., Kos Koklič M., Bajde D., Kolar T., Čater B., Damjan J. (2010). Vedenje porabnikov. Ekonomska fakulteta, Ljubljana Dodatna literatura 5. Solomon M.R. (2011). Consumer Behavior. Pearson Educatuon, New Jersey 6. Solomon M.R., Hogg M.K., Askegaaard S., Bamosy G., ,. (2019). Consumer behaviour: A European percpective. Pearson Education limited.

  • red. prof. dr. DAMIJAN MUMEL, univ. dipl. psih.

  • Pisni izpit: 70
  • Seminarska naloga: 30

  • : 45
  • : 30
  • : 135

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.