SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju oblikovanja multimedijskih in spletnih vsebin v poslovnem okolju. 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih primerih iz področja oblikovanja multimedijskih izdelkov in oblikovanja spletnih vsebin. 3. Osvojijo računalniško podprt način oblikovanja multimedijske predstavitve poslovnih vsebin. 4. Osvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju sodelovanja in vodenja skupin za razvoj spletnih informacijskih sistemov.

Vsebina

115. Multimedija v poslovanju 116. Osnove fotografije in fotografiranje 117. Oblikovanje slik 118. Osnove filma in Snemanje filma 119. Oblikovanje filma 120. Oblikovanje zvoka 121. Animacija 122. Multimedijske predstavitve poslovnih vsebin 123. Poslovna spletna multimedija 124. Poslovna mobilna multimedija 125. Poslovna multimedija v družabnih omrežjih

Metode poučevanja in učenja

• predavanja • delo v računalniški učilnici • samostojno delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Obvladajo specifično znanje s področja vključevanja multimedijskih vsebin v poslovno okolje. 2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju oblikovanja multimedijskih vsebin. 3. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na oblikovanja multimedijskih vsebin. 4. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje na področju oblikovanja multimedijskih vsebin. 5. Se naučijo prepoznavati povezave med naročniki in izvajalci na področju oblikovanja multimedijskih vsebin. 6. Se usposobijo za spremljanje in nadziranje procesov v projektih oblikovanja multimedijskih vsebin. 7. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju razmerij med naročnikom in izvajalcem projektov oblikovanja multimedijskih vsebin. 8. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve na področju vključevanja multimedije v poslovno okolje. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih in abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil. 2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja oblikovanja multimedije v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir. 3. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve kompleksnega problema ter znajo presoditi o zanesljivosti, veljavnosti in signifikantnosti dobljenih rezultatov. 4. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. 5. Znajo preučiti nasprotujoče si informacije in presoditi vzroke za to.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnosti timskega dela in sposobnosti za vodenje tima. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov. 6. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. 7. So učinkoviti v (samo)vrednotenju lastnega dela in znanja. 8. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju oblikovanja slikovnega, filmskega in zvočnega gradiva ter oblikovanja spletnih mest z najnovejšo prosto dostopno programsko opremo. 2. Nauči se tehnologije orodij, nato z izvedbo šolskega projekta svoje znane nadgradi na primeru. 3. Ob podanih navodilih, podpori in delnem nadzoru lahko deluje dokaj samostojno

Temeljni literatura in viri

• PERKO, Igor. Multimedija v poslovanju : zapiski predavanj in učna e-gradiva. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2019. 71 str., graf. prikazi, tabele. [COBISS.SI-ID 13436956] • https://support.microsoft.com/sl-si/training • https://www.getpaint.net/doc/latest/Tutorials.html • https://filmora.wondershare.net/ • https://www.insta360.com/support/supportcourse?post_id=18072

  • izr. prof. dr. IGOR PERKO, dipl. inž. rač.

  • Seminarska naloga: 50
  • Pisni izpit: 50

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 3.