Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Poznajo proces raziskovanja v marketingu.
2. Razumejo možnosti uporabe kvantitativnih in kvalitativnih metod raziskovanja v marketingu.
3. Znajo uporabiti kvantitativne in kvalitativne metode raziskovanja v marketingu.
4. Se naučijo enostavnih analitičnih tehnik za analizo marketinških podatkov.
Vsebina
1. Uvod v marketinško raziskovanje
2. Proces marketinškega raziskovanja
3. Načrt marketinške raziskave in vrste podatkov
4. Vzorčenje
5. Strukturirano spraševanje, vprašalniki in koncepti merjenja
6. Opazovanje
7. Nestrukturirano spraševanje
8. Eksperiment
9. Panelna raziskava
10. Analiza podatkov
Metode poučevanja in učenja
- klasična predavanja;
- obravnava študijskih primerov;
- aktivno skupinsko delo,
- delo z računalniškim programom
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje
Študenti:
1. Znajo opisati proces raziskovanja v marketingu.
2. Se naučijo pripraviti načrt marketinške raziskave.
3. Znajo razlikovati med različnimi metodami raziskovanja v marketingu.
4. Se naučijo poiskati ustrezne vire informacij.
5. Znajo izvesti raziskavo v marketingu z uporabo strukturiranih in nestrukturiranih metod marketinškega raziskovanja.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo sposobnost postavljanja merljivih marketinških raziskovalnih vprašanj in razvoja metod
2. Pridobijo veščino na področju vrednotenja in analize marketinških podatkov
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
2. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah.
3. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito poslovno komuniciranje.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju reševanja problemov.
2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.
Temeljni literatura in viri
Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks):
1. Radonjič, D., Iršič, M. (2006). Raziskovanje marketinga. Učbenik. Maribor. EPF.
Dodatna (neobvezna) študijska literatura:
1. Nunan, D., Malhotra, N. K., & Birks, D. F. (2020). Marketing research: Applied insight. Harlow: Pearson
2. Kumar, V., Leone, R. P., Aaker, D. A., & Day, G. S. (2019). Marketing Research. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju - projekt (40%)
- pisni izpit ali kolokvija (60%)
Pisni izpit je mogoče opraviti in nadomestiti med letom z dvema uspešno opravljenima kolokvijema.Pogoj za pristop na kolokvij je 70% prisotnost pri predavanjih.