SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti: 1. Razvijejo sposobnost povezovanja teoretičnega znanja s praktično uporabo v konkretnem poslovnem okolju. 2. Pridobijo izkušnje pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji nalog s področja e-poslovanja. 3. Sodelujejo pri projektih, povezanih z digitalno transformacijo, avtomatizacijo, spletnimi rešitvami, CRM/ERP sistemi ali digitalnim marketingom. 4. Okrepijo digitalne kompetence in samostojno uporabljajo sodobna orodja, kot so Microsoft Power Platform, Dynamics 365, SharePoint, WordPress, Mailchimp idr. 5. Razvijejo zmožnost timskega in projektnega dela ter učinkovite komunikacije znotraj organizacijskih struktur. 6. Uporabijo analitične in problemsko usmerjene pristope za reševanje realnih ali simuliranih izzivov. 7. Pridobijo praktične veščine, ki jih lahko uporabijo pri diplomskem delu in v poklicni karieri. 8. Razvijajo zavedanje o etičnih, varnostnih in trajnostnih vidikih uporabe informacijskih rešitev. 9. Krepijo svojo profesionalno usmerjenost in sposobnost vseživljenjskega učenja v digitalnem okolju.

Vsebina

Namen smernega projekta je, da študent skozi praktično delo poglobi razumevanje izbranih vsebin s področja e-poslovanja, kot so digitalna transformacija, uporaba poslovnih informacijskih rešitev, razvoj spletnih rešitev, digitalni marketing, upravljanje podatkov, umetna inteligenca, avtomatizacija procesov in uporaba sodobnih IKT orodij. Projekt poteka v sodelovanju z organizacijami (gospodarskimi, negospodarskimi, javnimi ali nevladnimi) ali kot simulacija v realnem ali virtualnem okolju. Študent se seznani z značilnostmi osnovnih in podpornih poslovnih procesov, še posebej tistih, ki so povezani z njegovo študijsko usmeritvijo. V okviru projekta samostojno ali v skupini sodeluje pri reševanju problemov, načrtovanju in izvajanju konkretnih aktivnosti, ki vključujejo sodobne informacijske rešitve (npr. WordPress, Dynamics 365, SAP, SharePoint, Power Platform, Mailchimp, HubSpot idr.). Pri tem pridobiva praktična znanja, digitalne kompetence, izkušnje z orodji in metodami, ki so ključne za poklice prihodnosti, kot so strokovnjak za digitalno transformacijo, analitik poslovnih procesov, BI analitik, CRM specialist ali razvijalec spletnih rešitev. Rezultati in pridobljene izkušnje so uporabni tudi pri pisanju diplomskega dela in pri opravljanju seminarskih nalog znotraj usmeritvenih predmetov. Načrt izvedbe smernega projekta se vsako študijsko leto oblikuje na ravni usmeritve glede na število študentov, projekte partnerjev in razpoložljive mentorje. Projekt praviloma vključuje tudi seminar o funkcionalnosti in praktični uporabi izbranega orodja ali koncepta, ki ga študent predstavi kolegom.

Metode poučevanja in učenja

- seminarska predavanja in vaje; - mentorska podpora; - lastno (skupinsko/individualno) raziskovanje; - razprave.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Razumejo vlogo projektnega dela v procesu digitalne transformacije in informatizacije poslovanja. 2. Spoznajo ključne značilnosti poslovnih procesov v organizacijah ter informacijsko podporo tem procesom. 3. Razumejo pomen praktičnega preizkusa znanja in povezovanja študijskih vsebin z realnimi izzivi v organizacijah. 4. Poznajo značilnosti izbranih digitalnih orodij in informacijskih rešitev, uporabljenih pri projektu.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Znajo analizirati izzive v organizaciji in predlagati ustrezne rešitve na podlagi znanja iz smernih predmetov. 2. Povezujejo teoretične koncepte z izkušnjami iz prakse in jih kritično vrednotijo. 3. Načrtujejo potek projekta, določijo cilje, metode in potek izvedbe z upoštevanjem časovnih, vsebinskih in organizacijskih vidikov. 4. Razvijajo sposobnost problemskega razmišljanja ter iskanja inovativnih in uporabnih rešitev. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Samostojno ali v timu sodelujejo pri projektih v okviru organizacijskega okolja. 2. Učinkovito komunicirajo s sodelavci, mentorji in partnerji projekta. 3. Razvijajo profesionalno in digitalno etiko v kontekstu uporabe informacijskih rešitev. 4. Prilagajajo se konkretnim zahtevam delovnega okolja in razvijajo občutek za odgovornost, zanesljivost in ciljno usmerjenost. Praktične veščine: Študent: 1. Izvedejo konkretno nalogo ali projektno rešitev s pomočjo izbranega digitalnega orodja (npr. Power Apps, Dynamics 365, WordPress, SharePoint, Mailchimp). 2. Uporabijo znanje iz smernih predmetov pri delu na praktičnih primerih v organizacijah ali simuliranih okoljih. 3. Pripravijo poročilo o izvedenem projektu, vključno z analizo problema, rešitvijo in refleksijo o lastnem prispevku. 4. Pripravijo in predstavijo rezultate projektnega dela na seminarju ali zaključni predstavitvi.

Temeljni literatura in viri

- strokovna literatura; - sekundarni in primarni informacijski viri in baze podatkov; - lastno raziskovanje in zbiranje podatkov

  • red. prof. dr. SIMONA STERNAD ZABUKOVŠEK

  • Accomplished and presented project work: 100

  • : 3
  • : 3
  • : 144

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 3.