SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti: 1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju marketinga 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje v konkretnih kompleksnih primerih iz marketinškega področja 3. Kritično uporabljajo sodobne marketinške pristope pri preučevanju marketinških problemov 4. Izvajajo kritično presojo, ki temelji na trdnih teoretičnih osnovah.

Vsebina

Namen smernega projekta je, da se študent seznani z izbranimi vidiki izvajanja aktivnosti, ki potekajo v okviru gospodarske, negospodarske, državne ali druge organizacije ali društva ter spozna značilnosti temeljnih in podpornih poslovnih procesov in delovnih postopkov, zlasti tistih, ki so povezani z vsebinami študijske usmeritve, v katero je vpisan, oziroma se v njih izuri ter pridobi praktična znanja, izkušnje, veščine, spretnosti,… Študent v okviru smernega projekta sodeluje pri reševanju problemov in izvajanju aktivnosti, ki so vezane na dela in naloge s področja študijske usmeritve, v katero je vpisan, ter jih izvaja na realnih ali virtualnih praktičnih primerih. Pridobljena znanja, praktične izkušnje, veščine in spretnosti pa lahko uporabi tudi med študijem, pri pisanju dela diplomskega projekta, seminarskih del pri izbranih predmetih študijske usmeritve ipd. Načrt izvedbe smernega projekta v posameznem študijskem letu pripravi usmeritev vsako leto sproti in upošteva okoliščine, zlasti število študentov in možne oblike sodelovanja z organizacijami, ki so partnerji usmeritve oziroma z njo sodelujejo. Smerni projekt se bo izvajal v eni ali več od spodaj navedenih oblik: - raziskovanje na terenu, - preučevanje študijskih primerov, - razprave s študenti, - aktivno delo na praktičnih primerih v predavalnici, - sodelovanje na marketinških dogodkih, lokalnih, nacionalnih ali mednarodnih tekmovanjih (npr, Marketinška dirka) ipd.

Metode poučevanja in učenja

- seminarska predavanja in vaje; - mentorska podpora; - lastno (skupinsko/individualno) raziskovanje; - razprave.

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja marketinga 2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju specializacije na določenem področju marketinga 3. Se naučijo razložiti povezave med posameznimi pojavi na področju marketinga 4. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju marketinga 5. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na marketing ob spreminjajočih se pogojih 6. Se usposobijo za nadgradnjo in načrtovanje proučevanja na področju marketinga 7. Se zavedajo lastne etične in profesionalne odgovornosti na področju marketinga 8. Razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja. Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih in abstraktnih strokovnih problemov, brez dodatnih navodil. 2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja marketinga v literaturi in praksi ter sposobnost njihovega umeščanja v ustrezen strokovni okvir. 3. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve kompleksnega problema ter znajo presoditi o zanesljivosti, veljavnosti in signifikantnosti dobljenih rezultatov. 4. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. 5. Znajo preučiti nasprotujoče si informacije in presoditi vzroke za to.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnosti timskega dela in sposobnosti za vodenje tima. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito reševanje konfliktov. 6. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve. 7. So učinkoviti v (samo)vrednotenju lastnega dela in znanja. 8. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine: Študent: 1. pridobi praktične izkušnje na področju marketinga 2. lahko deluje samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

- strokovna literatura; - sekundarni in primarni informacijski viri in baze podatkov; - lastno raziskovanje in zbiranje podatkov.

  • red. prof. dr. ALEKSANDRA PISNIK, univ. dipl. ekon.

  • Opravljeno in predstavljeno projektno delo: 100

  • : 3
  • : 3
  • : 144

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 3.