SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju uvajanja internetnih rešitev 2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje na konkretnih primerih uvajanja internetnih rešitev 3. Osvojijo pristope uvajanja internetnih informacijskih rešitev 4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju informacijskih sistemov

Vsebina

Predmet tvorijo naslednje teme: modeli IS medpodjetniškega elektronskega poslovanja, modeli IS elektronskega poslovanja med podjetji in posamezniki, modeli IS elektronskega poslovanja med podjetji in državno upravo, računalniške rešitve elektronskih tržnic, računalniške rešitve izmenjave elektronskih poslovnih listin, računalniške rešitve spletnih prodajaln, računalniške rešitve mobilnega poslovanja, računalniške rešitve za vključevanje telefonije v elektronsko poslovanje (CTI), povezovanje rešitev elektronskega poslovanja in ERP rešitev, podrobnejša predstavitev primera rešitve, paradigma in modeli portalov, tehnologije informacijskih rešitev elektronskega poslovanja, programska oprema (HTML, XML ..), metode razvijanja informacijskih sistemov elektronskega poslovanja, izbrano razvojno orodje za zasnovo spletne računalniške rešitve, trendi na področju informacijskih sistemov elektronskega poslovanja. Uporaba umetne inteligence v spletnih informacijskih rešitvah. Ustanavljanje podjetij za spletno poslovanje. Seminar funkcionalnosti in praktične uporabe pripomočkov Wix, Wordpress, Sharepoint in Odoo (oz sorodnih).

Metode poučevanja in učenja

- predavanja; - analiza primerov; - diskusija; - programirano učenje; - praktične vaje in naloge; - projekt

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Obvladajo specifično znanje s področja uvajanja internetnih rešitev 2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju rešitve Sharepoint 3. Se naučijo prepoznavati informacijske povezave povezave na področju procesov e-poslovanja 4. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve na področju njene uvedbe. 5. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na uvajanje informacijske podpore e-poslovanja 6. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje na področju uvajanja informacijske podpore e-poslovanja 7. Se usposobijo za spremljanje in nadziranje uvajanja internetnih rešitev 8. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okoljskih vprašanj na področju uvajanja rešitev e-poslovanja

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študenti 1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih strokovnih problemov, ob upoštevanju osnovnih usmeritev. 2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja uvajanja rešitev e-poslovanja v literaturi in praksi. 3. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature. 4. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve problema ter znajo presoditi o pomenu in značilnosti zbranih podatkov. 5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študenti: 1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju. 2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja. 3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije. 4. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah. 5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje. Praktične veščine: Študent: 1. Pridobi praktične izkušnje na področju Microsoft Sharepoint. 2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Sternad Zabukovšek, S., Bobek, S., Deželak, Z. (2021). Informacijski sistemi e-poslovanja – učno gradivo. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta. Hubspot: Introudction to Search Engine Optimization (free e-book). Hubspot, 2021. Link: https://cdn2.hubspot.net/hub/53/file-13204607-pdf/docs/introduction-to-seo-ebook.pdf Coles, L.: Marketing with Social Media: 10 Easy Steps to Success for Business (free e-book through Academia). Wiley, 2015.

  • red. prof. dr. SAMO BOBEK, univ. dipl. ekon.

  • Teoretični izpit: 40
  • Praktični izpit: 40
  • Sprotne naloge: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (ELEKTRONSKO POSLOVANJE) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA POSLOVANJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MARKETING) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (MEDNARODNA POSLOVNA EKONOMIJA) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (PODJETNIŠTVO) - 2.
  • EKONOMSKE IN POSLOVNE VEDE (RAČUNOVODSTVO, REVIZIJA IN DAVŠČINE) - 2.