Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje na konkretnih primerih uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
3. Osvojijo pristope izbire in uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju informacijskih sistemov
Študenti pri tem predmetu:
1. Utrdijo in nadgradijo teoretično znanje na področju rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
2. Se usposobijo uporabljati teoretično znanje na konkretnih primerih uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
3. Osvojijo pristope izbire in uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
4. Usvojijo nadgradnjo osnovnih teoretičnih spoznanj na področju informacijskih sistemov
Vsebina
Predmet tvorijo naslednje teme:
- Uvod v informacijske rešitve digitalnega marketinga
- Izbira informacijskih rešitev digitalnega marketinga
- Uvedba informacijskih rešitev digitalnega marketinga
- Uporaba in vzrdževanje informacijskih rešitev digitalnega marketinga
- Študije primerov izbire, uvedbe in uporabe informacijskih rešitev digitalnega marketinga
- Trendi na področju informacijskih rešitev digitalnega marketinga
- Uvod v rešitve za upravljanje odnosov s strankami (CRM)
- Pred in po prodajni procesi v CRM rešitvah
- Globalni ponudniki (SAP, Microsoft, Salesforce …) in domači ponudniki rešitev CRM
- Rešitve CRM za različne velikosti podjetja in branže
- Izbira rešitve CRM
- Uvajanje rešitve CRM
- Uporaba in vzdrževanje rešitev CRM
- Študije primerov izbire, uvedbe in uporabe rešitev CRM v praksi
- Povezava rešitev CRM z drugimi poslovnimi informacijskimi rešitvami (ERP, SCM, HRM …)
- Umetna inteligenca v rešitvah digitalnega marketinga
-
- Rešitvi: CRM modul v SAP ERP in Microsoft Dynamics CRM
- Trendi na področju rešitev CRM (rešitev CRM kot storitev, socialni CRM itd.)
V okviru predmeta bo podrobneje predstavljena rešitev CRM (Microsoft Dynamics 365) in rešitev za digitalni marketing Odoo, s katero bodo študentje praktično delali.
Seminar funkcionalnosti in praktične uporabe pripomočka Microsoft Dynamics 365 (oz. sorodnih), Odoo in posameznih pripomočkov za digitalni marketing.
Metode poučevanja in učenja
- predavanja;
- analiza primerov;
- diskusija;
- programirano učenje;
- praktične vaje in naloge;
- projekt
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Obvladajo specifično znanje s področja uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
2. Pridobijo poglobljeno znanje na področju rešitve Microsoft Dynamics CRM in SAP ERP – modul CRM
3. Se naučijo prepoznavati informacijske povezave na področju procesov e-poslovanja.
4. Razvijejo sposobnost interpretacije dobljene rešitve za upravljanje odnosov s strankami na področju njene uvedbe.
5. Se naučijo analizirati in sintetizirati različne poglede na uvajanje rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskih rešitev digitalnega marketinga
6. Se usposobijo za nadaljnje proučevanje na področju uvajanja informacijske podpore rešitvam za upravljanje odnosov s strankami in informacijskim rešitvam digitalnega marketinga
7. Se usposobijo za spremljanje in nadziranje uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami in informacijskim rešitvam digitalnega marketinga
8. Se zavedajo širših etičnih družbenih in okolijskih vprašanj na področju uvajanja rešitev za upravljanje odnosov s strankami informacijskih rešitev digitalnega marketinga
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Pridobijo razumevanje in uporabo kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe v reševanju konkretnih strokovnih problemov, ob upoštevanju osnovnih usmeritev.
2. Pridobijo sposobnost iskanja in sinteze novih informacij s področja uvajanja rešitev e-poslovanja v literaturi in praksi.
3. Se naučijo povezovanja različnih znanj in postopkov ter pomena uporabe strokovne literature.
4. So sposobni izbrati ustrezno metodo za pridobitev rešitve problema ter znajo presoditi o pomenu in značilnosti zbranih podatkov.
5. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov.
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti v uporabi znanja na svojem konkretnem strokovnem delovnem področju.
2. Nadgrajujejo sposobnost samostojnega učenja.
3. Nadgrajujejo sposobnost uporabe informacijske tehnologije.
4. Nadgrajujejo sposobnost in spretnost dela v parih in skupinah.
5. Razvijajo komunikacijske sposobnosti za učinkovito strokovno komuniciranje.
Praktične veščine:
Študent:
1. Pridobi praktične izkušnje na področju Microsoft Dynamics 365, Odoo in posameznih rešitev digitalnega marketinga.
2. Lahko deluje dokaj samostojno, ob podanih navodilih in delnem nadzoru.
Temeljni literatura in viri
Sternad Zabukovšek, S., Bobek, S., Deželak, Z. (2021). e-rešitve za management odnosov s strankami – učno gradivo. Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta.
Bobek, S., Deželak, Z., Šišovska Klančnik, I., Zabukovšek, U., Sternad Zabukovšek, S. (2023). Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetij. Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
McHaney, R., Sachs, D.: Web 2.0 and Social Media (free e-book). Bookboon.com, 2016.
Podrobnosti o izvedbi in ocenjevanju Teoretični izpit 40%
Praktični izpit 40%
Sprotna naloga/projekt 20%