SLO | EN

Cilji in kompetence

Študenti pri tem predmetu: 1. Dosežejo sposobnost uporabljati teoretično znanje pri reševanju kompleksnih problemov iz optimizacije proizvodnega / storitvenega poslovnega procesa. 2. Se usposobijo prepoznati problem, ga analizirati in s pomočjo kvantitativnih metod poiskati ustrezno rešitev. 3. Kritično uporabljajo kvantitativni pristop pri proučevanju in reševanju problemov učinkovitosti poslovnega procesa.

Vsebina

1. Procesno pojmovanje upravljanja in management poslovnih sistemov: - za proizvodne procese - za storitvene procese 2. Opredelitev in temeljne značilnosti izvedbenega managementa 3. Transformacijski proces – proizvodnja in storitve - Načrtovanje zmogljivosti in management: -proizvodnih procesov - storitvenih procesov - Nadzor in izboljšanje kakovosti 4. Načrtovanje projektov 5. Napovedovanje prodaje 6. Materialno gospodarjenje - Management zalog pri znanem povpraševanju - Management zalog pri negotovem povpraševanju

Metode poučevanja in učenja

Klasična predavanja Obravnava študijskih primerov Aktivno skupinsko delo

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje: Študenti: 1. Pridobijo poglobljeno znanje na področju optimizacije poslovnih procesov. 2. Znajo celovito obravnavati poslovni proces. 3. Razvijejo sposobnost kritične presoje dobljene rešitve na področju optimizacije poslovnega procesa. 4. Razvijajo zmožnost kritičnega etičnega razmišljanja. Kognitivne/Intelektualne veščine: Študenti: 1. Pridobijo sposobnost iskanja novih spoznanj s področja optimizacije poslovnih procesov v literaturi in praksi. 2. So sposobni izbrati ustrezno metodo za reševanje kompleksnega problema. 3. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve ob upoštevanju predpostavk izbranega modela.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Ključne/prenosljive veščine in spretnosti: Študenti: 1. Znajo izbrati in upravljati z ustreznimi informacijami ob minimalnem vodenju. Praktične veščine: Študent: 1. Na področju optimizacije poslovnega procesa lahko delujejo samostojno, ob minimalnih navodilih in nadzoru.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): Bastič, M. (2003). Izvedbeni management: Optimizacijski modeli. Maribor: EPF. Rusjan, B. (2013). Management proizvodnih in storitvenih procesov (2. izd.). Ljubljana: Ekonomska fakulteta. Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks): Brandon-Jones, A., & Slack, N. (2008). Quantitative Analysis in Operations Management. Harlow etc.: Financial Times Press. Heizer, J., Render, B. (2001): Principles of Operations Management. New Jersey: Prentice Hall. Potočan V. (ur.): Izvedbeni management. Maribor, EPF, 2004. Render, B., Stair, R. M., Hanna, M. E., & Hale, T. S. (2018). Quantitative Analysis For Management (13. izd.). Harlow: Pearson. Aktualni znanstveni in strokovni prispevki.

  • red. prof. dr. VESNA ČANČER, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit ali 2 pisna testa: 80
  • Aktivno sodelanje pri pedavanjih in vajah: 20

  • : 30
  • : 30
  • : 90

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 3.