SLO | EN

Cilji in kompetence

Študentje pri tem predmetu: 1. usvojijo osnovne pojme s področja marketinga za področje turizma v najširšem pomenu besede; 2. ponovijo osnovne elemente marketinške doktrine in jo dopolnijo s specifičnim znanjem marketinga za področje storitev in še posebej turizma; 3. spoznajo osnovne pojme na področju marketinga za področja gostinstva, turizma in potniškega prevozništva ter spoznajo njihovo medsebojno povezanost; 4. usvojijo temeljna znanja o delovanju turistične, gostinske in prevozne storitve kot produkta; 5. spoznajo in usvojijo znanje oblikovanja 4P za področje turizma v najširšem pomenu besede; 6. pridobijo občutek za odgovorno oblikovaje politike marketinga in predvsem oglaševanja.

Vsebina

Izbrana poglavja iz marketinga z aplikacijami na turizem, gostinstvo in potniško prevozništvo • Turistična, gostinska in prevozna storitev kot produkt; • Oblikovanje cen storitev v TGP; • Prodajne poti TGP storitev; • Promocija TGP storitev in njene posebnosti; • Digitalni marketing v turizmu

Metode poučevanja in učenja

predavanja, seminarske vaje, predstavitve, študijski primeri, aktivno skupinsko delo, terenske vaje

Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje

Znanje in razumevanje študentov: 1. usvojijo osnovne pojme iz marketinga za gostinstvo, turizem in potniško prevozništvo; 2. naučijo se uporabljati povezovanja različnih vsebin pri reševanju poslovnih problemov s področja marketinga v turizmu; 3. razlikujejo temeljne značilnosti med različnimi ponudniki (hotel, turistična agencija, destinacija, prevoznik) in njihovimi različnimi potrebami po znanju marketinga; 4. zavedajo se vprašanj etike na področju odgovornega marketinga s posebnim poudarkom na odgovornem oglaševanju.

Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi

Kognitivne/Intelektualne veščine Študentje 1. znajo ob upoštevanju navodil izvesti osnovno analizo, upoštevajoč določena izhodišča. 2. Znajo zbrati in urediti podatke in ideje na standarden način. 3. Znajo presoditi o zanesljivosti podatkov na osnovi znanih metod in po navodilih. 4. Študenti se oblikujejo kot samostojno misleči in v reševanje problemov usmerjeni ljudje. Ključne/prenosljive veščine in spretnosti Študentje: 1. uporabljajo IKT; 2. razvijajo spretnosti za timsko delo; 3. izgrajujejo profesionalno etiko; 4. vzpostavljajo mednarodne stike; 5. razvijajo študijske tehnike in strategije za samoizobraževanje, stalno refleksijo in evalvacijo; 6. razvijajo interes za vseživljenjsko učenje.

Temeljni literatura in viri

Obvezna študijska literatura (Compulsory textbooks): Gradivo, ki ga pripravi nosilka predmeta: Lebe, Sonja Sibila. Marketing za turizem in gostinstvo. Študijsko gradivo za predavanja, BV 2. letnik. Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje. Maribor, 2024 Dodatna študijska literatura (Additional textbooks): • Richard George: Marketing Tourism and Hospitality. Concepts and Case, Palgrave Macmillan, 2021 • Kotler, Ph.; J.Browen, J. Markens: Marketing for Hospitality and Tourism. 2014 Pearson New International Edition

  • red. prof. dr. SONJA SIBILA LEBE, univ. dipl. ekon.

  • Pisni izpit: 60
  • Seminarska naloga: 30
  • Aktivno delo na predavanjih: 10

  • : 30
  • : 30
  • : 120

  • slovensko
  • slovensko

  • POSLOVNA EKONOMIJA (EKONOMIKA IN UPRAVLJANJE JAVNEGA SEKTORJA) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MANAGEMENT) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MARKETING) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (PODJETNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (POSLOVNE FINANCE IN BANČNIŠTVO) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (RAČUNOVODSTVO IN DAVŠČINE) - 3.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (TURIZEM) - 2.
  • POSLOVNA EKONOMIJA (MEDNARODNO POSLOVANJE) - 3.