Cilji in kompetence
Študenti pri tem predmetu:
1. Sistematično nadgradijo teoretično znanje na področju nabavnega poslovanja in njihovo uporabo v praksi.
Vsebina
1. Vloga in pomen nabave
2. Nabavni marketing
3. Cilji nabave
4. Strategije nabave
5. Nabavni proces
6. Management zalog
7. E-nabava
8. Pogajanja v nabavi
9. Upravljanje nabavnega osebja
Metode poučevanja in učenja
klasična predavanja;
obravnava študijskih primerov;
aktivno skupinsko delo.
Predvideni študijski rezultati - znanje in razumevanje
Znanje in razumevanje:
Študenti:
1. Celovito obvladajo specifično znanje s področja nabavnega poslovanja.
2. Se naučijo razložiti ključne povezave na področju nabave.
Kognitivne/Intelektualne veščine
Študenti
1. Znajo identificirati problem iz različnih zornih kotov ter iskati ustrezne rešitve.
Predvideni študijski rezultati - Prenosljive/ključne spretnosti in drugi atributi
Ključne/prenosljive veščine in spretnosti
Študenti:
1. Dalje razvijajo veščine in spretnosti s področja nabavnega poslovanjav svojem konkretnem strokovnem delovnem področju.
Praktične veščine:
Študent:
1. pridobi praktične izkušnje na področju nabavnega poslovanja..
Temeljni literatura in viri
1. Završnik, B. (2018). Management nabave, Maribor.
Dodatna študijska literatura (Additonal textbooks):
2. Završnik, B. (2004). Izbiranje in ocenjevanje dobaviteljev. GV, Ljubljana.